• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
7

پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجدید حیات دین اسلام بود/تهدیدات اخیر رئیس جمهور امریکا درباره ایران یاوه سرائی بیش نیست

  • کد خبر : 58791
  • 18 بهمن 1395 - 19:33
پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجدید حیات دین اسلام بود/تهدیدات اخیر رئیس جمهور امریکا درباره ایران یاوه سرائی بیش نیست

نائب رئیس شورای شهر خرم دره گفت: اظهارت وتهدیدات اخیر رئیس جمهور امریکا در خصوص ایران، یاوه سرائی بیش نیست و دشمن همان دشمن است و فقط مهره ها عوض شده اند .

عین الدین رجبی در گفت و گو با نبض سحر ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: بی­‌تردید انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگ‌ترین حادثه تاریخ معاصر بشر است و در حقیقت انقلاب اسلامی ایران، به رهبری امام خمینی(رحمت الله علیه)، تجدید حیات دین اسلام ، احیا تفکرات دینی و معرفی حقیقت اسلام در عصر حاکمیت سکولاریسم بود.

 

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: از برکات انقلاب اسلامی ایران، تشکیل حکومتی مبتنی بر اسلام و آموزه­‌های جامع و اصیل آن است که می‌­توان آن را حاصل تلاش قرن‌های متمادی عالمان، اندیشمندان و شهیدان بسیاری دانست که همواره کوشیدند رسالت اسلام که همان قرآن و ولایت است، را تجسمی عینی ببخشند.

نائب رئیس شورای شهر خرم دره گفت:  نهضت عظیم اسلامی- انقلابی ایران حاصل ماهیت دینی انقلاب، رهبری الهی امام خمینی (رحمت الله علیه) و همت، حضور و مشارکت مردم شریف ایران بوده است، صبر و بصیرتی که ملت ایران به پشتوانه رهبری امام خمینی از خود نشان داد، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.

رجبی گفت: ملت  ایران ۳۸ سال است که با پیروی از رهبر فرزنه انقلاب و با  حضور پر جوش و خروش خود در صحنه‌های انقلابی استکبار جهانی را به عقب رانده و امید ملت هایی است که در برابر حکومت های منطقه ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در عرصه های مختلف گفت: حضور ملت ایران در صحنه‌های مهم سیاسی که همه چشم‌های جهان به ایران خیره شده سبب می‌شود افکار عمومی دنیا به این آگاهی برسد که مردم ایران پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از انقلاب اسلامی هنوز برای دفاع از ارزش‌های دینی در صف نخست هستند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه آرامش، اتحاد و همدلی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب می‌شود تا مجامع جهانی چهره‌ای دیگر از انقلاب و اسلام را ببینند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن به جهان این پیام را می‌دهد که اسلام واقعی دینی است که سبب شده کشوری مانند ایران در برابر تمام ابرقدرت‌های جهان خلاف تحریم‌های سنگین بدون کوچک‌ترین انفعالی ایستادگی کند.

رجبی با اشاره به اظهارت اخیر رئیس جمهور امریکا در خصوص ایران گفت:  اظهارت وتهدیدات اخیر رئیس جمهور امریکا در خصوص ایران، یاوه سرائی بیش نیست و دشمن همان دشمن است و فقط مهره ها عوض شده اند .

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=58791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.