• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
4

بیش از ۷۰عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می شود

  • کد خبر : 57726
  • 04 بهمن 1395 - 18:41
بیش از ۷۰عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می شود

همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر بیش از ۷۰عنوان برنامه در سطح شهرستان ،حوزه ها و پایگاه ها توسط سپاه ناحیه خرمدره برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در گفت و گو با نبض سحر ضمن  تبریک دهه فجر از برگزاری برنامه های مختلف بصیرتی و روشنگری در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: امسال همزمان با دهه فجر بیش از هفتاد برنامه در سه سطح شهرستان،حوزه ها و پایگاه ها برگزار می شود که از جمله برنامه های شاخص میتوان به برنامه های دیدار باخانواده معظم شهدا و ایثارگران ، برنامه های فرهنگی بصیرتی ، برگزاری یادواره های شهدا،غبارروبی مزار مطهر شهدا، اشاره کرد .

سرهنگ علی صادقی افزود: ازجمله برنامه های این دهه دوره آموزشی تمدن اسلامی توسط بسیج فرهنگیان و با حضور اساتید برجسته استانی در سالن فرهنگسرای شهر برگزار خواهد شد .

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه هایی از قبیل مسابقات ورزشی و تجلیل از مربیان حلقات صالحین و مراسم گرامیداشت دهه فجر در سطح حوزه ها و پایگاه ها برگزار خواهد شد .

صادقی  با اشاره به برنامه یادواره شهدا گفت ویژه برنامه یادواره شهدا با حضور حجت الاسلام دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد روستای اردجین توابع شهرستان خرمدره ساعت ۱۴٫۳۰ برگزار خواهد شد .

وی  با بیان اینکه دهه مبارک فجر، دهه حیات دوباره ایران و اسلام در عصر کنونی است؛ افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار و عظمت و پیشرفت نظام اسلامی ما مدیون خون شهدایی است که در بهمن ۵۷ برای آزادی این کشور از زیر یوغ استکبار و استعمار و رژیم طاغوت جان خویش را فدا کردند

فرمانده سپاه ناحیه خرمدرهاظهار داشت : با توجه به نقش مهم انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی تاثیر گذار در بیداری سایر جوامع باید تلاش کرد برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نحو شایسته تری برگزار شود .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.