• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
4

وام های با سود بالا توان رقابت با شرکت های خارجی را از ما می گیرد/ مسئولین از تولید و تولید کننده حمایت کنند

  • کد خبر : 56840
  • 18 دی 1395 - 10:56
وام های با سود بالا توان رقابت با شرکت های خارجی را از ما می گیرد/  مسئولین از تولید و تولید کننده حمایت کنند

یک تولید کننده خرمدره ای گفت: ما نمی توانیم با دریافت وام های با سود بالا با شرکت های خارجی رقابت کنیم از لحاظ اقتصادی حقوق کارگر ، هزینه های تولید را در نظر بگیرم برای ما به صرفه نیست .

یکی از تولیدکنندگان واحد های تولیدی شهرک صنعتی خرمدره در گفت و گو با نبض سحر  گفت: ما از وامهای مربوط به واحد های تولیدی  دریافت نکردیم،  زیرا این وام هایی که برای  برای شهرک های صنعتی می خواستند  بدهند  سود وام ها  بالای ۱۸ درصد بوده که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست .
بیگلر گفت: ما نمی توانیم با دریافت وام های با سود بالا با شرکت های خارجی رقابت کنیم  و  از لحاظ اقتصادی حقوق کارگر ، هزینه های تولید را در نظر بگیرم برای ما به صرفه نیست  .

وی در خصوص مشکلات سند واحد های  شهرک صنعتی گفت: یک سری از مشکلات ما سند شرکت های شهرک های صنعتی در خرمدره است که این سند به صورت یک پارچه است و وام هایی که توسط شرکت های دیگر گرفته شده این سند در رهن بانک های دیگر می باشدو به ما در حال حاضر این سند بایستی به صورت  تکی ارائه بشود که  ارائه نشده و در حال حاضر هم نمیتوانیم بگوییم این شرکت برای ما هست یا نه و پاسخ قانع کننده ای هم به ما داده نشده  است.

این تولید کننده با اشاره به  اینکه اگر مسئولین از تولید حمایت کنند  ما میتوانیم با شرکت های دیگر رقابت کنیم گفت:   در حاضر در این کارگاه تراشکاری نزدیک ۲۰ نفر به صورت مستقیم و برای  ۲۰۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم  استغال زایی کردیم.
این کارآفرین خرم در های گفت: من از مسئولین تقاضا می کنم  که از تولید و تولیدکننده حمایت کنند و یک سری مشکلات شرکت های صنعتی که در شهرک های صنعتی خرمدره وجود دارد به مشکلات آن ها  هم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=56840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.