• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

مسئولان مشکلات خود را در بین خود حل کنند/مسئولین رقابت مقبول بر سرخدمت داشته باشند

  • کد خبر : 56814
  • 17 دی 1395 - 15:06
مسئولان مشکلات خود را در بین خود حل کنند/مسئولین رقابت مقبول  بر سرخدمت داشته باشند

امام جمعه خرمدره گفت: متاسفانه دیده می شود که روسای قوا مخصوصا قوه مجریه و قضاییه وسخنگو یان آنها بعضا مطالبی را علیه همدیگر صحبت می کنند که باعث مشوش شدن اذهان مردم می شود و باید مسائل خود را در بین حل کنند ، این به آن منظور نیست که روشنگری نباشد، اگر نیاز به روشنگری است روشنگری شود، هدف آرامش مردم است.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار کرد: دین ما دین تبلیغ و ابلاغ است و بایستی تلاش و جلساتی در خصوص ترویج حجاب تشکیل شود.

وی با اشاره به قیام ۱۹ دی در قم  گفت: در اسلام خانم ها بیشتر از آقایان مورد توجه قرار گرفته اند و مردانی شجاع را در دامن خود پرورش میدهند و کشف حجاب رضا خان ایراد نمود و وی را دست نشانده انگلیس و آمریکا دانست

امام جمعه خرمدره حسینی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مدال آوران دانشگاه صنعتی شریف گفت : نسل جوانان که اکنون است از نسل اول و سابق انقلاب هم آگاه تر و هم هوشمند تر است و همانطور به فرموده رهبری جوان های مومن و انقلابی را دوست دارم و همیشه از آنها پشتیبانی می کنم.و تلاش علمی نبایستی به هیچ وجه متوقف گرددو ما باید شکر گزار نخبگان باشیم.

 

حسینی  همچنین با اشاره به  درخواست و سخنان اخیر  رهبری گفتند: مسئولین بایستی عملکرد عمیق ، ماندگار ، زود بازده ، روشنگر و رقابت مقبول  بر سرخدمت داشته باشند، متاسفانه دیده می شود که روسای قوا  مخصوصا قوه مجریه و قضاییه وسخنگو یان آنها بعضا مطالبی را علیه همدیگر صحبت می کنند که باعث مشوش شدن اذهان مردم می شود و باید مسائل خود را در بین حل کنند ، این به آن منظور نیست که روشنگری نباشد، اگر نیاز به روشنگری است روشنگری شود، هدف آرامش مردم است.

وی در پایان  با تاکید بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی در شهرستان گفت: کار فرهنگی در شهر ما انجام میشود ولی عموم مردم را پوشش نمیدهد چرا که  فرهنگ شهرستان متعلق به همه مردم است  ،  اگر کار فرهنگی صورت گیرد  و تمام نخبگان چه خانمها  و چه آقایان را پوشش ندهد از نظر ما ارزش و جایگاهی ندارد.
خطیب جمعه خرمدره  افزود: دانشنامه زنجان و  بخش خرم دره بایستی مطرح گردد که دست چه کسی است؟ و این بخش که  دایره المعارف و ویژگی شهرستان می باشد چه کسانی درباره خرم دره ،سابقه، مفاخر، مزایا و استعداد و ضعف مطالب و مقالاتی را ارائه می دهند ، از مسئولین و جوانان خواست که  در هفته های آتی مطالب قابل ارائه  را  پیگیری و در اختیار ما نیز قرار دهند چرا که این بخش سرمایه خرم دره است .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=56814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.