• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
5

حماسه ۹ دی حرکت عظیم و ماندگار مردمی بود/ عزم و اراده ملت باعث فروپاشی تمامی اقدامات دشمنان شد

  • کد خبر : 56523
  • 08 دی 1395 - 9:43
حماسه  ۹ دی حرکت عظیم و ماندگار مردمی بود/ عزم و اراده ملت باعث فروپاشی تمامی اقدامات دشمنان شد

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره گفت: در این روز تمام جنگ نرم که حامل تغییرات پارادایمی بود به شکست منجر شد و اقدام روانی تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان داخلی نظام اسلام از هم پاشید.

سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با نبض سحر ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه پر افتخار ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اسن که این روز در سرنوشت کشور و نظام رقم خورده است.

وی با اشاره به نقش چنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ گفت: در این روز تمام جنگ نرم که حامل تغییرات پارادایمی بود به شکست منجر شد و اقدام روانی تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان داخلی نظام اسلام از هم پاشید.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: دو پیکره جنگ نرم که قلب و مغز آشوب گران بود که در تصرف دشمن قرار گرفته بود که  عزم و اراده ملت باعث فروپاشی تمامی محصولات و اقدامات دشمنان شد.

صادقی با اشاره به نقش دشمنان خارجی در آشوب های ۸۸ گفت: بنیاد سورس امریکا،صندوق اعانه ملی، مرکز ویلسون گرداندگان اصلی فتنه ۸۸ بودند و موسسه جین شارپ مستقیما در تمامی تظاهرات سال ۸۸ دست داشته است.

وی گفت: این موسسات به آرامی پایداری مردم انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار گرفته بودند و اعتقادات و باورهای مردم و چگونگی فکر کردن و از بین بردن جوانا را تحت کنترل در آورده بودند اما مردم با حضور بصیرت وار خود،با حضور پرشور و گسترده خود در ۹ دی تمامی نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: ۹ دی ۸۸ حرکت عظیم و ماندگار مردمی بود که شبیه  حرکت بزرگ ملت در دروان اول انقلاب که حرکت در سایه دین  که تحقق وعده های حتمی الهی انجام گرفت.

صادقی همچنین به برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در خرمدره اشاره کرد و گفت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی امروز چهارشنبه ساعت ۶ونیم عصر در مسجد جامع شهرستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=56523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.