• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
5

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات در خرمدره/۲۲۱میلیون ریال صدقه جمع آوری شد

  • کد خبر : 54501
  • 20 آبان 1395 - 11:08
جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات در خرمدره/۲۲۱میلیون ریال صدقه جمع آوری شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‎دره از جمع‌آوری یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال زکات مستحبی و دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان زکات واجب در خرم‌دره خبر داد.

ابوالفضل احمدی در گفت و گو با نبض سحر گفت:  در ۷ ماه اول سال جاری در شهرستان خرمدره یک میلبارد و ۵۳۵ میلیون ریال زکات مستحبی و دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان زکات واجب در خرمدره جمع آوری شده است.

وی گفت: ۶۰ درصد از زکات جمع‌آوری شده در جهت محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان جامعه هزینه می‌شود و همچنین ۴۰ درصد از مبالغ جمع‌آوری شده از محل زکات نیز برای ساخت پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‎دره در ادامه به تعداد صندوق صدقات خرمدره اشاره کرد و افزود : از تعداد ۹ هزار و ۶۷۳ صندوق در این مدت ۲۲۱میلیون ریال صدقه جمع اوری شده است.

احمدی گفت: در ۷ماهه نخست امسال، ۱۴۷ فقره وام کارگشائی با هزینه ۲۴۸ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است و در راستای کمک به نوعروسان هم مبلغ ۱۹ میلیون تومان در جهیزیه آنان مساعدت شده است.

وی  در ادامه با بیان گزارشی از خدمات قابل ارائه کمیته امداد در حمایت از مددجویان، تصریح کرد: طی سال خدمات مختلفی از جمله کمک معیشت، ارائه خدمات عمرانی، خدمات تحصیلی، پرداخت وام اشتغال و… به مددجویان ارائه می شود.

احمدی  ادامه داد: وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی برای حل مشکلات مددجویان در زمینه امور تحصیلی، درمانی، معیشتی، بدهی‌های مالی و… پتوسط کمیته امداد به افراد تحت پوشش پرداخت می شود.

انتهای گفت  و گو /

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=54501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.