• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
6

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مزارع شهرستان خرمدره+ عکس

  • کد خبر : 54794
  • 16 آبان 1395 - 8:40
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مزارع شهرستان خرمدره+ عکس

مدیر جهاد کشاورزی خرمدره از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته در باغات شهرستان خرمدره خبر داد.

 

علیرضا اسداللهی در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت:  در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با هر گونه تغییر کاربری دراراضی زراعی شهرستان خرم دره به طور جدی و مطابق قانون برخورد می شود ریالچراکه هر گونه ساخت و ساز در مزارع و باغات تهدیدی بزرگ  علیه امنیت غذایی کشور محسوب می شود.
وی تصریح کرد: ساخت بنا و تاسیسات غیر مجازدر اراضی زراعی و باغی باعث می شود خاک های حاصلخیز کشاورزی تخریب و به ویلا سازی منجر شود که در این صورت در کم ترین زمان دچار کمبود خاک مناسب برای کشاورزی خواهیم بود.
مدیر جهاد کشاورزی خرمدره عنوان کرد: متاسفانه با وجود ممنوع بودن تغییر کاربری اراضی کشاورزی باز هم شاهد تغییر کاربری های غیر مجاز در بخشی از بهترین و مرغوب ترین اراضی زراعی شهرستان هستیم که با متخلفان مطابق قانون و بدون اغماض برخورد می شود.
اسداللهی با تأکید بر این که ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر نابودی منابع طبیعی تاثیر زیادی در کاهش میزان تولید محصولات کشاورزی دارد، خاطرنشان کرد: امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان خرم دره با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ، نیروی انتظامی ،نماینده مدیریت امور اراضی استان وکارشناسان امور اراضی شهرستان و صاحبان بنا در اراضی باغی مزرعه خرمنلو  و محمود آباد جمعاً به مساحت ۵۰۰متر مربع ،به موجب احکام قطعیت یافته صادره از مراجع قضایی مبنی بر قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام شد.

 

%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-3 %d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-1 %d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-2

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=54794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.