• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7

۶۸ درصد دانش آموزان استان زنجان عضو بسیج دانش آموزی هستند/شهدای دانش آموز الگوئی برای نسل های امروزی است

  • کد خبر : 54542
  • 12 آبان 1395 - 7:40
۶۸ درصد دانش آموزان استان زنجان عضو بسیج دانش آموزی هستند/شهدای دانش آموز الگوئی برای نسل های امروزی است

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت:۶۸ درصد دانش آموزان استان زنجان عضو بسیج دانش آموزی هستندو استان همچنین ۴۱۸شهید دانش آموز دارد که الگوهای خوبی برای نسل سومی وچهارمی می تواندباشد و طبق فرموده مقام معظم رهبری با این شهدا می توان راه راپیداکرد.

سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت: همه ساله هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان شروع و در۱۳آبان ماه خاتمه می یابد و در طول این هفته برنامه های متعددی در پایگاههای بسیج دانش آموزی  برگزار می شود که در استان ۲۲۰عنوان برنامه در این یک هفته در سطح حوزه هاو واحدهای مقاومت به انجام رسیده که اوج این برنامه ها در روز ۱۳آبان که یک یوم الهی است در قالب راهپیمائی عظیم خواهد بود.
وی گفت: ۱۳آبان سال ۴۳تبعیدامام به ترکیه عراق و بعدفرانسه، ۱۴سال دور از انقلاب و ایران بودن ۱۳آبان ۵۷کشتاردانش آموزان ودانشجویان توسط عوامل دژخیم که در دانشگاه تهران اتفاق افتاد، ۱۳آبان ۵۸ تسخیرلانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام ودانش آموزان درتهران اتفاق افتادکه به حدی تاثیرگزاربود در روندانقلاب که به همین منظور امام فرمودندکه تسخیرسفارت آمریکا ولانه جاسوسی انقلاب دوم مابود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان  با اشاره به اینکه  این حرکت عظیم که   نشات گرفته از اندیشه های ولی فقیه بود  افزود: دانشجویان پیرو خط امام آنجا نقش لیدر  را داشتند در تسخیرلانه جاسوسی ودانش آموزان هم به خاطر گستردگی جامعه هدفی که داشتند به عنوان عوامل اجرای این کار در سال ۵۸ ghki فساد را مضمحل کردند و مدارکی که بعد از آن بدست محققان رسیده بعد از سی و چندسال الان بهترین سندتاریخ از آن زمان ماند که چه کارهایی درسفارت آمریکا برعلیه انقلاب نوپای اسلامی انجام دادند و به همین دلیل تاثیر بسیار زیادی که داشتند امام آن را انقلاب دوم خواندند.
احمدی تبار گفت: آن زمان دانش آموزان باتبعیت محضی که از ولایت فقیه داشتند آن کار را انجام دادند و به دنبال آن وقتی که جنگ شروع شد در شهریور سال۵۹بیش ازنیم میلیون ازدانش آموزان به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام شدند و از این بین هم۳۶هزارشهید از بزرگترین سرمایه های جامعه اسلامی که از جان خودگذشتند و درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

احمدی تبار  گفت: ۶۸ درصد دانش آموزان استان زنجان عضو بسیج دانش آموزی هستندو  استان همچنین ۴۱۸شهید دانش آموز دارد که الگوهای خوبی برای نسل سومی وچهارمی می تواندباشد و  طبق فرموده مقام معظم رهبری با این شهدا می توان راه راپیداکرد.

وی گفت: دراین فتنه ها بلایای زمانی و دراین راستا بسیج دانش آموزی معرفی بسیج شاخص داردکه هرساله از طرف بسیج دانش آموزی کشور یک شهیدشاخص برادر و یک شهیدشاخص خواهر برای جامعه دانش آموزی معرفی می شود و درسال گذشته شهید رضاسلیمانی ابهری افتخارداشتیم به عنوان شهیدشاخص کشوری به تمام دانش آموزان کشوری معرفی شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان  گفت: نقش دانش آموزان امروزدر۱۳آبان  ، می توانیم بگوییم که آمریکاشیطان بزرگ و بدتر از شیطان است دانش آموزان نسل چهارم می توانند بگویند آمریکا دولت بدعهدی است و به تک تک بدعهدی های آنهامیتوانیم اشاره کنیم که سنگ اندازی کردند تا پیشرفت علمی وتکنولوژی رابگیرند ولی تابه حال دراین قضیه موفق نبوده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=54542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.