• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است /ناراحتی بوشهری ها از توهین کارشناس صدا و سیما به لیلا رجبی

  • کد خبر : 51258
  • 22 مرداد 1395 - 23:45
گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است /ناراحتی بوشهری ها از توهین کارشناس صدا و سیما به لیلا رجبی

توهین کارشناس شبکه ورزش به لیلا رجبی باعث ناراحتی ورزش دوستان و از جمله بوشهری ها شده است. پس از آن که لیلا رجبی با سه پرتاب در مسابقات پرتاب وزنه از صعود به فینال رقابت ها بازماند و نتوانست موفقیتی در المپیک ریو برزیل بدست آورد، احسان مهاجر کارشناس شبکه ورزش نداشتن غیرت (ایرانی) را عامل خونسردی و…

 


توهین احسان مهاجر کارشناس شبکه ورزش به لیلا رجبی باعث ناراحتی ورزش دوستان و از جمله بوشهری ها شده است. پس از آن که لیلا رجبی که اصلیتی بلاروس دارد با سه پرتاب در مسابقات پرتاب وزنه از صعود به فینال رقابت ها بازماند و نتوانست موفقیتی در المپیک ریو برزیل بدست آورد، احسان مهاجر کارشناس شبکه ورزش نداشتن غیرت (ایرانی) را عامل خونسردی و عدم تلاش کافی وی برای پرتاب بهتر دانست که این سخن وی با خنده دیگر حاضرین در استدیو روبرو شد. به دنبال این موضوع پیمان رجبی همسر لیلا رجبی که از قهرمانان بوشهری دو میدانی آسیا می باشد در صفحه اینستاگرام خود با ناراحتی به این توهین اعتراض نمود و با ذکر این که فشار روحی و روانی روی ورزشکار هست خطاب به کارشناس و مجری سیما نوشت: «می دونی ورزش چی هست؟ بی مربی، بی امکاناتی، اون وقت کجا بودی؟ الان سرتون را از زیر برف در آوردید.»به دنبال این پست در اینستاگرام جمعی از ورزش دوستان از جمله بوشهری ها با ابراز تاسف از این توهین مجری صدا و سیما به حمایت از لیلا رجبی پرداختند. از جمله یکی از کاربران نوشت: «ما به بانو لیلا افتخار می کنیم ایشان واقعا غیرت داشتند که بدون مربی باز هم تو المپیک حاضر شدند همیشه برای ما قهرمان بوده و هستند.»

توهین کارشناس سیما به لیلا رجبی به سرعت در گروههای مجازی استان بوشهر نیز انعکاس یافت و با سیل حمایت از لیلا رجبی روبرو شد بطوریکه بسیاری از کاربران خواستار معذرت خواهی صدا و سیما بخاطر این توهین شدند.

لیلا رجبی که در پایان کارش در المپیک ریو اعلام کرد از دو و میدانی خداحافظی خواهد کرد. رجبی گفت: نمی دانم چرا این اتفاق افتاد و نتوانستم به فینال مسابقه‌های پرتاب وزنه المپیک صعود کنم. تلاشم را کردم اما دو شب بی خوابی و هیجان مسابقه باعث شد نتوانم به رکوردهای خودم دست یابم.

او  افزود: اگر به رکوردهای تمرینی و حتی رکوردی نزدیک به رکورد بازی های آسیایی اینچئون می رسیدم به راحتی صعود می کردم.  اصلا به عدم صعود به فینال فکر نمی کردم و امید زیادی به راهیابی به فینال داشتم اما همانطور که گفتم بی خوابی اذیتم کرد.

پرتابگر ایران در پایان گفت: هر چه در توان داشتم رو کردم اما نتیجه نگرفتم. کاری که پیش از این قرار بود انجام بدهم و خداحافظی کنم را الان انجام می‌دهم. وضعیت آماده سازی من خیلی خوب نبود و باید حداقل زودتر به ریو می‌آمدم تا بدنم با شرایط سازگار می‌شد. اگر رکورد بازی های آسیایی را می‌زدم فینالیست می‌شدم.

منبع: نسیم جنوب

 

   لیلا رجبی نماینده پرتاب وزنه کشورمان به صحبت های یکی از کارشناسان این رشته ورزشی واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا از ریو، لیلا رجبی با واکنش به صحبت های یکی از کارشناسان شبکه ورزش صداوسیما  پس از ناکامی وی در المپیک، گفت: شنیدم که این کارشناس در یک برنامه تلویزیونی و جلوی چشم ٧٠ میلیون ایرانی، مرا متهم به بی غیرتی کرده است در حالیکه من در این ٨ سالی که در ایران هستم، افتخارات بیشتری نسبت به او کسب کرده ام. همیشه تلاش کرده ام که پرچم ایران را بالا ببرم؛ چه با مربی، چه بی مربی. چه با امکانات، یا بی امکانات.

واکنش لیلا رجبی به حرف های کارشناس صداوسیما:  گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است

او در بخش دیگری از صحبت هایش نتایج این کارشناس را در المپیک پکن پیش کشید و گفت: خود او، در المپیک٢٠٠٨ پکن، پنجاهم شد، آیا فکر می کند با این نتیجه خودش هم بی غیرت است که حالا در مورد من اینطور حرف می زند؟ او اگر به خودش بی غیرت نمی گوید پس چطور می تواند جلوی تمام مردم به من توهین کند؟

لیلا رجبی ادامه داد: گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است و من از این بابت برای ایشان خیلی متاسفم. چون من همیشه ایران را کشور خودم دانسته ام و کم نگذاشته ام.

او از احسان حدادی هم دفاع کرد و گفت: در مورد احسان حدادی هم طوری حرف زده اند که به نظرم اصلا درست نیست. احسان واقعا تکرار نشدنی است . من نمی دانم واقعا دوومیدانی چند سال دیگر می تواند در المپیک مدال بگیرد؟ پس نباید با یک باخت، اینطور به یک ورزشکار توهین کرد.

اگر آن کارشناس امروز حرفی می زند به خاطر مشکلی است که با کیهانی دارد در حالیکه نباید این مشکل را به ورزشکاران بکشاند. من فکر نمی کنم مشکل کیهانی به بچه ها ربط داشته باشد.(منبع: عصر ایران)

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=51258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.