• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6

اقتصاد مقاومتی باید در اقدام و عمل ثابت شود

  • کد خبر : 46293
  • 11 فروردین 1395 - 11:38
اقتصاد مقاومتی باید در اقدام و عمل ثابت شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: اقتصاد مقاومتی را باید در اقدام و عمل ثابت بکنیم و به صرفا به شعار اکتفا نشود. حجت الاسلام اسلام مردانی در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک سال جدید گفت: مقام معظم رهبری با آن درایتی که دارند با توجه به مقتضیات آن […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: اقتصاد مقاومتی را باید در اقدام و عمل ثابت بکنیم و به صرفا به شعار اکتفا نشود.

حجت الاسلام اسلام مردانی در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک سال جدید گفت: مقام معظم رهبری با آن درایتی که دارند با توجه به مقتضیات آن نقاطی که نیاز به ترمیم و اقدام صریح ، مفید و کارآمد دارد شعار سال ها را  نامگذاری می کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود فرمودند:” اگر ما بخواهیم مشکل رکود را حل کنیم، مشکل تولید داخلی را حل کنیم، بخواهیم مسئله‌ی بیکاری را حل کنیم، بخواهیم گرانی را مهار کنیم، علاج همه‌ی اینها در مجموعه‌ی مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است. اقتصاد مقاومتی شامل همه‌ی اینها است. میشود با اقتصاد مقاومتی به جنگ بیکاری رفت؛ میشود به جنگ رکود رفت؛ میشود گرانی را مهار کرد؛ میشود در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد؛ میشود فرصتهای بسیاری را برای کشور ایجاد کرد و از فرصتها استفاده کرد؛ شرطش این است که برای اقتصاد مقاومتی کار و تلاش انجام بگیرد.”

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: اینکه ما بیائیم و به صرفا به  زبان بیاریم  زیاد ارزش ندارد و باید در عمل ثابت کنیم  و ما هم به اندازه وسع و توان خودباید این شعار را عملیاتی بکنیم.

مردانی تحقق شعار “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” را نیازمند عزم ملی و شرکت همه فعالان حوزه اقتصادی دانست افزود: اقتصاد مقاومتی را باید در عمل ثابت بکنیم و به صرفا به شعار اکتفا نشود و رهنمودهای مقام معظم رهبری حتما باید سرلوحه کارهای ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.