• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
5

حوزه های علمیه مرکز نشر معارف ناب اسلام محمدی هستند

  • کد خبر : 46346
  • 09 فروردین 1395 - 13:15
حوزه های علمیه مرکز نشر معارف ناب اسلام  محمدی هستند

مدیر حوزه علمیه خرمدره گفت: حوزه های علمیه مرکز نشر و اشاعه معارف ناب اسلام محمدی  و فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه هستند.   حجت الاسلام علی امینی در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت: حوزه های علمیه  مکانی برای فراگیری علوم آل محمد (ص) و نشر و گسترش اسلام  و حفظ […]

مدیر حوزه علمیه خرمدره گفت: حوزه های علمیه مرکز نشر و اشاعه معارف ناب اسلام محمدی  و فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه هستند.

 

حجت الاسلام علی امینی در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت: حوزه های علمیه  مکانی برای فراگیری علوم آل محمد (ص) و نشر و گسترش اسلام  و حفظ کیان اسلام از توطئه و تهاجم دشمنان اسلام است.

 

وی گفت: امروز اسلام به عنوان پیام زندگى و پاسخ به معضلات اجتماعى، فرهنگی و اقتصادی و نیز به عنوان راه رهایى از مشکلات عصر حاضر  مطرح است.

مدیر حوزه علمیه خرمدره در ادامه خاطر نشان کرد:  طلاب حوزه های علمیه با فراگیری علوم دینی در راستای  ترقّى بخشی  و رشد فکرى دادن و در جهت آگاهى دینى و تقرّب به پروردگار و کمالات نفسانى فعالیت می کنند .

امینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه های علمیه گفت: رهبر معظم انقلاب ، فلسفه وجودی حوزه علمیه را پاسخگویی و تامین نیازهای حقیقی مردم دانستند و با اشاره به هویت علمی آن افزودند: حوزه علمیه، محل پرورش وتربیت علما، مراجع وبزرگانی است که در همه عرصه های مورد نیاز جامعه و زمینه های گوناگون ادا تکلیف، آثار مبارک و تعیین کننده ای داشته و دارند.

امینی با اشاره به شروع ثبت نام حوزه های علمیه گقت:  داوطلبان علاقه مند جهت ثبت نام  می توانند به حوزه علمیه خرمدره و یا وب سایت ثبت نامی مراجعه کنند و مهلت ثبت نام تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری است.

وی گفت: در حال حاضر ۶۰ طلبه در حوزه عملیه خرمدره مشغول به تحصیل هستند و در سال جدید هم امکان جذب ۳۰ طلبه دیگر را هم داریم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.