• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
7

اهدای دو قطعه زمین برای ساخت پایگاه بهداشتی و درمانی در خرمدره

  • کد خبر : 46251
  • 04 فروردین 1395 - 14:30
اهدای دو قطعه زمین برای ساخت پایگاه بهداشتی و درمانی در خرمدره

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمدره از اهدای دو قطعه زمین برای ساخت پایگاه بهداشتی و درمانی در خرمدره خبر داد.   دکتر جلیل کریمخانی  در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: شعار ما در سال جدید این خواهد بود که هر شهروند خرمدره ای با سه الی پنج […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمدره از اهدای دو قطعه زمین برای ساخت پایگاه بهداشتی و درمانی در خرمدره خبر داد.

 

دکتر جلیل کریمخانی  در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: شعار ما در سال جدید این خواهد بود که هر شهروند خرمدره ای با سه الی پنج دقیقه پیاده روی به یک مرکز بهداشتی و درمانی برسد.

وی همچنین از اهدای یک قطعه زمین به مساحت ۴۰۰متر مربع در خیابان وصال و یک قطعه زمین در مساحت بالای یک هزار متر در خیابان طالقانی خبر داد و گفت: با اهدای این دو زمین توسط خیرین خرمدره پایگاه های بهداشتی در این زمین ها که بودجه آن توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان تامین خواهد شد ساخته می شود.

رئیس شبکه بهداشت خرمدره گفت: در سال گذشته ساختمان فوریت های پزشکی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در ۱۰۲ متر زیر بنا احدث شد و در دهه فجر افتتاح شد و همچنین درمانگاه شماره ۴ خیابان جانبازان غربی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان  و پایگاه بهداشتی قدس در شهرک قدس تکمیل و افتتاح شده است.

کریمخانی همچنین به پروژه های در حال ساخت شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره که شامل ساختمان اوژانس، ساختمان کلینیک تخصصی، درمانگاه شماره ۳، درمانگاه خیرساز حنیفه‌لو و مرحوم کلانتری، آزمایشگاه در درمانگاه شماره ۱، درمانگاه قلعه حسینیه،  به همت خیرین و مسئولان در حال ساخت است و پیشرفت های قابل توجه ای داشته اند.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.