• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
6

دو غیور مرد زنجانی به صف شهدای مدافع حرم پیوستند/مراسم تشییع فردا

  • کد خبر : 46102
  • 25 اسفند 1394 - 8:57
دو غیور مرد زنجانی به صف شهدای مدافع حرم پیوستند/مراسم تشییع فردا

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دو سرباز حریم ولایت از استان زنجان به صف شهدای مدافع حرم پیوسته و شربت شیرین شهادت را نوشیدند. نبض سحر: سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, اظهار داشت: امروز پایتخت شور و شعور حسینی هوای دیگری دارد، مردم زنجان که همواره در […]

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دو سرباز حریم ولایت از استان زنجان به صف شهدای مدافع حرم پیوسته و شربت شیرین شهادت را نوشیدند.

نبض سحر: سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, اظهار داشت: امروز پایتخت شور و شعور حسینی هوای دیگری دارد، مردم زنجان که همواره در دفاع از حریم ولایت پیشتاز بوده اند و مراسم زینبیه اعظم زنجان، نشانی جهانی دارد، امروز دو مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: این دو شهید در عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمده و به خیل شهدای مدافع حرم پیوستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این دو شهید اولین شهدای مدافع حرم از زنجان محسوب می شوند، افزود: شهید رحمان بهرامی از اهالی شهرستان خرم دره و شهید داود مرادخانی از اهالی شهرستان زنجان هستند.

سردار کرمی یادآور شد: این دو شهید در عملیات مستشاری در  سوریه به فیض شهادت نایل شدند و قرار است  مراسم تشییع این دو آلاله گلگون استان زنجان فردا در زنجان برگزار می شود.

وی گفت: همچنین نماز بر پیکر این دو شهید توسط آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان اقامه می شود ، مراسم تشییع نیز با حضور امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور زنجان از مقابل مسجد جامع زنجان برگزار و تا مزار  شهدای پایین برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: شهید داوود مراد خانی پس از تشییع بر دستان مردم زنجان در مزار شهدای زنجان آرام می گیرد.

سردار کرمی افزود:مراسم تدفین شهید رحمان بهرامی  چهارشنبه ۲۶اسفندماه از میدان فردوسی شهرستان خرمدره تا منزل این شهید با حضور مردم شریف و ولایتمدار شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

گفتنی است،شهید مرادخانی از تخریپچی های خبره تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان بود و شهید بهرامی از نیروهای بازنشسته سپاه شهرستان خرمدره بود که در قالب نیروهای مستشاری در سوریه حضور داشتند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.