• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
8

کشف بیش از ۳۰هزار عدد مواد محترقه در خرمدره

  • کد خبر : 46049
  • 23 اسفند 1394 - 14:08
کشف بیش از ۳۰هزار عدد مواد محترقه در خرمدره

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از کشف و ضبط ۳۰ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در شهرستان خبر داد.     سرهنگ عباس حسنی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و امکان سوء استفاده […]

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از کشف و ضبط ۳۰ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در شهرستان خبر داد.

 

 

سرهنگ عباس حسنی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و امکان سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو، برخورد با توزیع کنندگان موادمحترقه به صورت ویژه در دستور کار مأموران نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به کشفیات صورت گرفته در این زمینه گفت: در سطح شهرستان ۳۰هزار و۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه و ۳۰ کیلوگرم کاربیت از دست فروشان و برخی از صنوف شهرستان کشف وضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره همچنین با اشاره به دستگیری عوامل فروش مواد محترقه  گفت: در همین راستا  هشت نفر دستگیر و با  تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

حسنی از  عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع ترین زمان ممکن اقدام شود.

وی ضمن سفارش به خانواده ها ، جوانان و نوجوانان گفت: هوشیاری خانواده ها و نظارت و کنترل دقیق بر روی فرزندان در کنار فرهنگسازی و آگاهسازی و همچنین جوانان و نوجوانان با تفکر بر عواقب استفاده از مواد منفجره سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره همچنین از کاهش ۱۸ درصدی جرائم در شهرستان خبر داد و گفت: در حوزه کشفیات مواد مخدر در شهرستان خرمدره ۱۳۸ درصد افزایش کشفیات را داشته ایم.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام آیا خبر دارید همین مواد محترقه جلو چشم مردم در ابهر فروش می رود ولی اینجا ممنوع هست !!علت چیست؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.