• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6

مراسمات عزاداری ویژه ایام فاطمیه در خرمدره برگزار می شود

  • کد خبر : 45921
  • 21 اسفند 1394 - 13:37

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره از برگزاری مراسمات عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شهرستان خرمدره در ایام فاطمیه خبر داد.   عباسعلی طاهری در گفت و گو با نبض سحر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای مطالعه، تحقیق […]

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره از برگزاری مراسمات عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شهرستان خرمدره در ایام فاطمیه خبر داد.

 

عباسعلی طاهری در گفت و گو با نبض سحر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای مطالعه، تحقیق و تدبر در زندگانی حضرت فاطمه(س) است که هر چه بیشتر با اخلاق و سیره این بانوی بزرگوار به ویژه جوانان و نوجوانان آشنا پیدا کنند و در زندگانی خود درس و الگو بگیرند.

وی با اشاره به مهم ترین پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی که ولایت مداری است ، تاکید کرد: ما نیز باید با تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه در راه اقتدار اسلام گام برداریم و با فعالیت در مسائل فرهنگی و دینی بتوانیم کارهای  خوبی را در مقابله با هجمه های فرهنگی داشته باشیم.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره در ادامه با اشاره به برنامه های شورای هیئات مذهبی شهرستان گفت: در ایام فاطمیه هیئات مذهبی با فضاسازی تبلیغی و نصب پلاکارد، بنر، تراکت های تبلیغی و پرچم های مزین به نام حضرت زهرا(س) فضای شهر را فاطمی کرده اند .

طاهری به برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد شهرستان خرمدره اشاره کرد و گفت: مراسمات ویژه ایام فاطمیه از چند شب قبل در شهرستان شروع شده و از امشب هم در مسجد رسول الله(ص) خرمدره مراسمات عزاداری برگزار خواهد شد.

وی به حرکت دسته عزاداری در روز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: در روز شهادت حضرت زهرا(س) دسته عزاداری برادران در روز یک شنبه از ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مزار شهدای گمنام و همچنین دسته عزاداری ویژه خواهران که هر ساله با حضور پرشور خواهران در شهرستان برگزار می شود در ساعت ۱۵ همان روز از مسجد رسول الله به سمت مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد

نائیب رئیس شورای هیئات مذهبی استان زنجان در ادامه به حضور پرشور نوجوانان و جوانان در برنامه های فاطیمه اشاره  و گفت: حضور نوجوانان و جوانان در برنامه های فاطمیه نشان از فرهنگ سازی خوب هیئات مذهبی شهرستان در شناساندن جایگاه و مقام ایام فاطمیه در شهرستان و همچنین نشان از غنی بودن مراسمات ایام فاطمیه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=45921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.