• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
9

۵۰میلیون تومان برای زیباسازی شهر خرمدره در نوروز امسال هزینه خواهد شد

  • کد خبر : 45913
  • 19 اسفند 1394 - 13:15
۵۰میلیون تومان برای زیباسازی شهر خرمدره در نوروز امسال هزینه خواهد شد

شهردار خرمدره گفت: برای تزئین شهر و آماده سازی محیط شهری برای عید نوروز ۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.     محمد ابراهیم امیرلو در گفت و گو با نبض سحر ضمن اشاره به شروع فعالیت های گل کاری و آماده سازی شهر برای عید نوروز و فصل بهار اظهار داشت: شهرداری خرمدره طبق […]

شهردار خرمدره گفت: برای تزئین شهر و آماده سازی محیط شهری برای عید نوروز ۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

 

 

محمد ابراهیم امیرلو در گفت و گو با نبض سحر ضمن اشاره به شروع فعالیت های گل کاری و آماده سازی شهر برای عید نوروز و فصل بهار اظهار داشت: شهرداری خرمدره طبق سال های گذشته در ماه اسفند فعالیت های خود را در خصوص زیباساری محیط شهر برای استقبال از فصل بهار و عید نورور شروع کرده است.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری خرمدره در این ایام گفت: شهر داری خرمدره برای آماده سازی شهر برای عید نوروز مبلغ ۵۰ میلیون تومان را در نظر گرفته تا برنامه های خود را عملی سازد.

شهردار خرمدره گفت: برای زیبا سازی شهر از جمله چراغانی و گل گاری سطح شهر شروع شده است و در قسمت اسکان مسافرین هم هماهنگی های لازم با ارگان های مربوطه انجام شده است.

امیرلو با اشاره به گل کاری میادین شهر گفت: گل کاری شهرستان بعد از احداث گلخانه در بحث خرید گل ۸ میلیون تومان صرفه جوئی در شهرداری را داشته ایم و پیش بینی می کنیم در سالهای آینده با گسترش این گل خانه جنبه فروش و درآمدزائی برای شهرداری را به عمل آوریم.

IMG_1688

وی همچنین به ساماندهی دست فروشان و بازارهای روز در شهرستان اشاره کرد وگفت: جمعه بازار و دست فروشان شهر، به محل نمایشگاه های شهرستان در خیابان سردار جنگل انتقال داده خواهد شد.

شهردار خرمدره گفت:  سفره هفت سین طبق سال گذشته در خرمدره برپا خواهد شد و در دو ورودی شهر این سفره های  هفت سین دایر خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=45913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.