• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1

زلزله زنجان را لزراند

  • کد خبر : 45832
  • 17 اسفند 1394 - 8:38

مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به اینکه زلزله‌ای با ۴٫۲ ریشتری در بخشی از منطقه‌ای در زنجان رخ داد، گفت: این زلزله خوشبختانه در زنجان هیچ خسارتی نداشت. نبض سحر: صفی اله کرامتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به اینکه این زلزله صبح امروز در منطقه انتهای حوزه زنجان روی داد، اظهار […]

مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به اینکه زلزله‌ای با ۴٫۲ ریشتری در بخشی از منطقه‌ای در زنجان رخ داد، گفت: این زلزله خوشبختانه در زنجان هیچ خسارتی نداشت.

نبض سحر:

صفی اله کرامتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به اینکه این زلزله صبح امروز در منطقه انتهای حوزه زنجان روی داد، اظهار کرد: مرکز این زلزله در روستای آق کند زنجان بود.

وی بیان کرد: نیروی‌های امدادی به مناطق مورد نظر اعزام شد خوشبختانه این زلزله هیچ خسارتی در پی نداشت.

مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان به ویزه شهر زنجان بر روی گسل زلزله واقع شده است، ابراز کرد: این امر نیاز به مقام سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله احتمالی دارد.

وی با بیان اینکه در غرب زنجان یک گسلی وجود دارد و احتمال وقوع حوادث ناگوار است، بیان کرد: خوشبختانه امروز عملیات مقام سازی در استان زنجان انجام می‌شود.

کرامتی خاطر نشان کرد: دولت تسهیلاتی که ارائه می‌دهد باعث شده است ۵۹ درصد از ساختمان‌های روستایی در استان زنجان مقام سازی شده است.

وی ابراز کرد: تنها ۴۰ درصد از ساختمان‌های روستایی در استان زنجان نوسازی و مقام سازی نشده است و این امر نیازمند عزم خود مردم است تا در برابر زلزله این مقام سازی انجام شود.

مدیرکل بحران استان زنجان بیان کرد: در شهر‌های زنجان نیز به لحاظ مقام سازی و نوسازی حرکت خوبی انجام شده است باز هم بافت‌های فرسوده زیادی در شهر‌های بزرگ زنجان مانند زنجان، ابهر و غیره وحود دارد که نیازمند مقام سازی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=45832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.