• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
3

اهمیت انتخابات از دیدگاه مردم زنجان/ نباید به غوغا سالاری دشمنان توجه شود

  • کد خبر : 45543
  • 05 اسفند 1394 - 10:00

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما باید دید نظر مردم در این زمینه چیست؟ حضور مردم در صحنه در طول ۳۷ سال گذشته همواره یکی از موضوعات مورد رصد دشمنان بوده است و کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس همواره برای حضور کمرنگ مردم در […]

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما باید دید نظر مردم در این زمینه چیست؟

حضور مردم در صحنه در طول ۳۷ سال گذشته همواره یکی از موضوعات مورد رصد دشمنان بوده است و کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس همواره برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات توطئه چینی می کنند در چند سال گذشته این موضوع بسیار پر رنگ بود اما با نتبجه نگرفتن و حضور گسترده مردم در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی به ویژه صحنه انتخابات، امروز برنامه اصلی دشمن معرفی چهره های همراه خود برای رای دادن مردم است.

مردم ایران کوچک و بزرگ، پیر و جوان همواره در صحنه حضور داشته و اجازه نداده اند تا دشمنان به اهداف خود نائل شوند.

خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا نیز به میان مردم زنجان رفته است تا اهمیت حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی را از دیدگاه مردم ارائه کند.

با توجه به اهمیت حضور جوانان در انتخابات، ابتدا سراغ یک جوان زنجانی می روم.

جوان زنجانی با بیان اینکه صد درصد در انتخابات شرکت می کنم، اظهار داشت: مردم باید به صحنه انتخابات بیایند تا بتوانند نماینده خود را انتخاب کنند.

عیسی شیرزاد پور با اشاره به اینکه حضور در انتخابات ادای دین به نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور مردم توطئه های دشمنان را علیه کشور خنثی کرده است.

*غوغا سالاری دشمن در انتخابات

وی گفت: در هر انتخاباتی دشمن غوغا سالاری وجود دارد اما در نهایت این مردم هستند که انتخاب می کنند.

یک بانوی زنجانی نیز پیام حضور مردم در انتخابات را همبستگی و نشان دادن اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امسال هم مردم گسترده در انتخابات شرکت می کنند.

*اقتدار نظام  با حضور مردم در صحنه محقق می شود

مازندرانی با اشاره به اینکه دشمنان نمی توانند همبستگی مردم ایران را مشاهده کنند، خاطرنشان کرد: اقتدار نظام اسلامی با حضور مردم در صحنه محقق می شود.

وی گفت: من خودم و فرزندانم در پای صندوق های رای هستیم.

این شهروند زنجانی ادامه داد: حضور در صحنه انتخابات دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و اینکه هیچ کس نمی تواند برای ملت ایران تعیین تکلیف کند.

یک پیرمرد زنجانی نیز از حضور حتمیش در پای صندوق های رای خبر داد و گفت: باید بپرسیم چرا نباید شرکت کنیم وقتی کشور مال خودمان است.

حاج علی شریفی ادامه داد: باید مثل ۳۷ سال گذشته به صحنه بیایم تا به جمهوری اسلامی رای بدهیم گرچه کاندیداها نیز باید در معرفی خود به مردم دروغ نگویند.

*دشمن با رای مردم ایران مشکل دارد

وی افزود: دشمن با رای مردم ایران مشکل دارد و علت اینهمه توطئه چینی هم این است که ما در صحنه حضور کمرنگی داشته باشیم نباید به حرف دشمن گوش کرد.

این شهروند زنجانی حضور گسترده در انتخابات را عاملی برای عقب نشینی دشمن از مواضع خود دانست و گفت: هر وقت ما در صحنه بوده ایم زبان دشمن را بسته ایم.

موسی خدایی دیگر شهروند زنجانی نیز شرکت در انتخابات را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: حضور در انتخابات لبیک به منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در انتخابات باید شرکت کنیم، مردم رای بدهند تا مملکت پا برجا بماند.

*سربلندی نظام اسلامی برای دوستان افتخار است

این شهروند زنجانی با بیان اینکه سربلندی نظام اسلامی برای دوستان افتخار است، افزود: نابودی اسلام و انقلاب هم آرزوی دشمنان است به همین دلیل تلاش می کنند از هر راهی برای توطئه چینی استفاده کنند که انتخابات نیز یکی از این راه ها محسوب می شود.

وی گفت:انتخابات مشت محکومی بر دشمنان است، حضور مردم در انتخابات اجازه نمی دهد دشمن برای ما تصمیم گیری کند.

بازرگان یکی دیگر از شهروند زنجانی است که به سراغ او می رویم، او نیز معتقد است باید در انتخابات شرکت کرد.

*انتخابات تعیین سرنوشت کشور است

این بانوی زنجانی با بیان اینکه انتخابات تعیین سرنوشت کشور است و اگر دشمن نمی خواهد ما به صحنه بیاییم باید در این برنامه دشمن شک کنیم.

وی گفت: حضور ملت ایران در صحنه یاری از مظلومان جهان و دشمنی با آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است.

این بانوی زنجانی با اشاره به اینکه مردم به صحنه می آیند تا نشان دهند سرنوشتشان برایشان با اهمیت است، ادامه داد: مردم می آیند اما باید کاندیداها نیز اگر نماینده مردم شدند و به مجلس راه یافتند در راه رضای الهی کار کنند.

گفتنی است،۱۱۰ نفر از کاندیداهای مجلس شورای  اسلامی، در ۴ حوزه انتخابیه به رقابت می پردازند، بیش از ۱۰ هزار عوامل اجرایی و ۷۳۷ شعبه اخذ رأی برگزاری انتخابات استان زنجان را بر عهده دارند.

تنها دو روز مانده به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا مردم یکبار دیگر در پای صندوق های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=45543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.