• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
8

حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد

  • کد خبر : 44684
  • 07 بهمن 1394 - 9:19
حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد

فرماندار خرمدره گفت: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد. به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در جلسه هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اسفند ماه امسال دو انتخابات […]

فرماندار خرمدره گفت: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در جلسه هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اسفند ماه امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را خواهیم داشت تاکید کرد: هیئت‌های اجرائی نقش مؤثری در روند برگزاری انتخاباتی سالم، با نشاط و پرشکوه برعهده دارند و شایسته است با تعامل و همکاری همه عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

وی با بیان اینکه قانون فصل الخطاب در انجام همه فرایندهای انتخابات است گفت: خوشبختانه همه اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تجربه کار در انتخابات گذشته را دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم دره، تصریح کرد: هدف ستاد انتخابات و همه عوامل اجرایی، فراهم کردن زمینه و مشارکت همه سلیقه‌ها و حضور آگاهانه حداکثری مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

شیخی یادآور شد: مردم با حضور آگاهانه و حداکثری خود در این دوره از انتخابات نیز همچون گذشته تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

فرماندار خرم دره با بیان اینکه هر یک از نامزدهای این دوره انتخابات باید با رعایت قانون ،برنامه های کاری خود را برای مردم تبین کنند تصریح کرد: انتظار داریم با رعایت احترام و حقوق یکدیگر در یک فضای سالم رقابت کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط فراهم شودو در این راستا هیئت اجرایی انتخابات وظیفه دارد تخلفات انتخاباتی خارج از چارچوب قانون انتخابات را به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری گزارش کند.

در ادامه معاون فرماندار و جانشین ستاد انتخابات شهرستان خرم دره نیز در این جلسه از آمادگی کامل این ستاد برای برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و حماسی با حضور حداکثری مردم شهرستان در هفتم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

افشار جعفری  همچنین درخصوص جدول زمانبندی فرایند انتخابات بیان داشت: برنامه ریزی های لازم در خصوص روند بهتر انتخابات انجام شده و نیاز است ، جلسات هیأت اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات برای هماهنگی بیشتر به صورت منظم تشکیل شود تا بتوانیم با همفکری و تبادل نظر همدیگر انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در هفتم اسفند را شاهد باشیم .

گفتنی است در ادامه هریک از اعضای حاضردراین جلسه درخصوص تعیین اعضای شعب اخذ رای بمنظور توانمند سازی و آمادگی لازم ، تهیه چک لیست حاوی اقلام و تجهیزات مورد نیاز شعب ثبت نام و اخذ رای هیات اجرایی شهرستان نسبت به بازدید دوره ای شعب ثبت نام و اخذ رای و بررسی امکانات آن و جبران کمبودها تا یک هفته قبل انتخابات اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.