• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8

افزایش ضریب امنیت با تعامل دانشگاه و نیروی انتظامی

  • کد خبر : 44626
  • 06 بهمن 1394 - 10:40
افزایش ضریب امنیت با تعامل دانشگاه و نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به افزایش ضریب امنیت با استفاده از تعامل میان پلیس و دانشگاه، گفت: دانشگاه در روشنگری، هدایت و تغییر دیدگاه جوانان نسبت به خطرات، معضلات اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی دارد. به گزارش نبض سحر، سرهنگ “عباس حسنی ” در “نشست تعاملی با رئیس دانشگاه کار شهرستان خرمدره” دکتر […]

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به افزایش ضریب امنیت با استفاده از تعامل میان پلیس و دانشگاه، گفت: دانشگاه در روشنگری، هدایت و تغییر دیدگاه جوانان نسبت به خطرات، معضلات اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی دارد.

به گزارش نبض سحر، سرهنگ “عباس حسنی ” در “نشست تعاملی با رئیس دانشگاه کار شهرستان خرمدره” دکتر عبداللهی” نسبت به بررسی راهکارها و شیوه های پلیس و دانشگاه در پیشگیری از جرم”، ارتقاء امنیت و آرامش دانشجویان، دانشگاه و شهروندان را وظیفه ذاتی پلیس دانست و گفت: ایجاد محیطی با نشاط و آرام برای دانشجویان از اهداف تعیین شده نظام است تا در دانشگاه، دانشجویان با آرامش به تحصیل، علم آموزی و تقویت بنیه علمی خود و کشور بپردازند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه، مرکز فکر، آزاد اندیشی و اظهار نظر است، بیان داشت: دانشگاه می تواند با ظرفیت علمی موجود، در مباحث پیشگیری از جرایم مختلف با هدف ارتقاء سطح امنیت اجتماعی همیار پلیس باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره، همچنین به لزوم ارتقاء فرهنگ ارتباط با دانشگاه اشاره کرد و افزود: همکاری با نیروی انتظامی در سطح پایان نامه های دوره های تحصیلات تکمیلی با موضوع پیامدهای استفاده از ماهواره، آفت های شبکه های اجتماعی، جامعه شناسی و آسیب شناسی تأثیر عمده ای در پیشگیری از جرم و در نتیجه افزایش ضریب امنیت اجتماعی دارد.

حسنی، در این نشست، به روش ها و ترفندهای دشمن برای ضربه زدن به امنیت و آرامش عمومی جامعه و منحرف کردن جوانان پرداخت و گفت: بعد از شکست دشمن در هشت سال دفاع مقدس، جنگ نرم، تحریم ها و مواد مخدر، روش های هجوم دشمن و دشمنان قسم خورده به ملت، امام، نظام و انقلاب است که با هوشیاری و آگاهی جامعه بخصوص قشر جوان و تحصیل کرده می توان بیش از پیش شکست را به دشمن تحمیل کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره به معضلات و مشکلات فردی و اجتماعی مصرف مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: مواد مخدر، قدرت نفوذ بین همه اقشار را دارد و مصرف آن مشکلات زیادی برای فرد و جامعه ایجاد می کند که انتظار می رود دانشگاه در مسیر مقابله و مبارزه تأثیرگذار با این معضل، نیروی انتظامی را بیشتر همراهی کند.

پایگاه خبری پلیس ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.