• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
10

طرح های ترافیکی بر اساس نیاز شهروندان برنامه ریزی شود

  • کد خبر : 44295
  • 27 دی 1394 - 12:40
طرح های ترافیکی بر اساس نیاز شهروندان برنامه ریزی شود

فرماندار خرمدره گفت: طرح های ترافیکی بر اساس نیاز شهروندان  مطالعه و برنامه ریزی شود تا به کاهش تخلفات ترافیکی در شهر منجر شود. به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در جلسه شورای ترافیک شهرستان خرمدره که صبح امروز در فرمانداری خرمدره برگزار شد اظهار داشت: طرح های ترافیکی بر اساس نیاز شهروندان  مطالعه و […]

فرماندار خرمدره گفت: طرح های ترافیکی بر اساس نیاز شهروندان  مطالعه و برنامه ریزی شود تا به کاهش تخلفات ترافیکی در شهر منجر شود.

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در جلسه شورای ترافیک شهرستان خرمدره که صبح امروز در فرمانداری خرمدره برگزار شد اظهار داشت: طرح های ترافیکی بر اساس نیاز شهروندان  مطالعه و برنامه ریزی شود تا به کاهش تخلفات ترافیکی در شهر منجر شود.

وی در خصوص بازگشائی مسیر جلوی شرکت مینو گفت: در این مسیر در حال حاظر عبور خودروها را شاهد هستیم  و اگر منطقی برخورد بکنیم ، باغچه ای که آنجا وجود دارد و کاربرد ندارد را می توان حذف کرد که  موجب رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

فرماندار خرمدره همچنین رسیدگی به وضعیت دوربرگردان پائین میدازی را خواستار شد و گفت: در   دوربرگردانی  می توان در غرب شهر،  نرسیده به پمپ بنزین ایجاد کرد تا رانندگان دیگر مجبور نشوند از قلعه حسینه دور بزنند و تسهیل در عبور و مرور خواهد شد.

 

شیخی به ناهنجاری های موجود در ترافیک شهری اشاره کرد و گفت: ناهنجاری های مربوط به ترافیک شهری مربوط به آرامش روحی و روانی مردم دارد و بیشتر این مسائل هم مشکلات اقتصادی است و تا زمانی که این مشکلات حل نشود ما همچنان شاهد رفتارهای ناهنجار در شهر خواهیم بود.

وی به ترافیکی که در پنجشنبه آخر هفته در حوالی میدان آزادی ایجاد می شود ،اشاره کرد و خواستار حضور پررنگ تر مامورین راهنمائی رانندگی در روز پنجشنبه در آن قسمت از شهر شد.

در ابتدای این جلسه شهردار خرمدره و رئیس راه و شهرسازی در خصوص مشکلات موجود در حوزه شهری و ترافیکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.