• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
12

اهدای سه فیش حج تمتع برای کمک به راه اندازی سی تی اسکن در خرمدره

  • کد خبر : 44245
  • 26 دی 1394 - 10:45
اهدای سه فیش حج تمتع برای کمک به راه اندازی سی تی اسکن در خرمدره

سه خیّر شهرستان خرمدره فیش های حج تمتع خود را برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن خرمدره اهدا کردند.معاون فرماندار خرمدره در گفت و گو با نبض سحر ضمن تشکر از کمک های خیرخواهانه مردم در خصوص راه اندازی سی تی اسکن اظهار داشت: در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای راه انداری […]

سه خیّر شهرستان خرمدره فیش های حج تمتع خود را برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن خرمدره اهدا کردند.معاون فرماندار خرمدره در گفت و گو با نبض سحر ضمن تشکر از کمک های خیرخواهانه مردم در خصوص راه اندازی سی تی اسکن اظهار داشت: در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای راه انداری سی تی اسکن در شهرستان ، بالای ۲۰۰میلیون تومان کمک های نقدی ، سه فیش حج تمتع و یک عدد سکه تمام از طرف خیرین شهرستان اهدا شده است.

افشار جعفری گفت: برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن ، هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۷۵ درصد این مبلغ توسط دولت تامین و ۲۵ درصد آن به صورت خودیاری توسط مردم جمع آوری می شود.

وی با اشاره به این که ساختمان اداری برای ۵ اداره  شهر ساخته خواهد شد گفت: برای ساختن ساختمان این ادارات نیازمند اهدای زمین از طرف مردم شهر هستیم و مردم با اهدای زمین می توانند در ساخت هر چه سریعتر ساختمان این ادارات یاری کنند و مساحت مورد نیاز برای ساخت این ادارت از ۵۰۰ متر الی ۶ هزار متر است.

CAM01620 CAM01619

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر بزرگواران خیر شهرستان خرم دره . جناب آقای جعفری بهتر است در تهیه این زمین های ادارات برای توسعه و رونق بازار از خیابان مطهری و ۱۷ شهریور و نیز در شمال شهر از ۳۲ متری بعث و جانبازان استفاده شود . هر چه می کشیم از مجتمع ادارا ت هست .

  2. اشک شوق بر چشمان انسان سرازیر می شود. به نمایندگی از مردم خرمدره دست این بزرگواران و خیرین دلسوز و خوش قلب خرمدره را می بوسم، اگرچه بسیاری از این بزرگواران نیز گم نام هستند. سخاوت و محبت شما اثبات شده است. انشالله که لیاقت داشته باشم برای شما بزرگواران به عنوان همشهری دعای خیر بکنم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.