• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
10

اجرای ۶۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه ناحیه خرمدره

  • کد خبر : 44171
  • 23 دی 1394 - 12:48
اجرای ۶۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه ناحیه خرمدره

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: در دهه فجر امسال ۶۰ عنوان برنامه توسط پایگاه ها  و حوزه های مقاومت بسیج خرمدره برگزار می شود.سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با نبض سحر ضمن اشاره به برنامه های دهه فجر امسال اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر امسال ۶۰ عنوان […]

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: در دهه فجر امسال ۶۰ عنوان برنامه توسط پایگاه ها  و حوزه های مقاومت بسیج خرمدره برگزار می شود.سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با نبض سحر ضمن اشاره به برنامه های دهه فجر امسال اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر امسال ۶۰ عنوان برنامه توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری یادواره های شهدا در روستای رحمت آباد و شهر خرمدره اشاره کرد و گفت: در دهه فجر یادواره های شهدا در شهرستان برگزار خواهد شد و مراسمات متنوع فرهنگی و ورزشی نیز از برنامه های این دهه خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در ادامه به برگزاری جشن های انقلاب اشاره کردو گفت: در ایام الله دهه فجر جشن های مختلفی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه ها و مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.

صادقی همچنین به غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا در این ایام اشاره کرد و گفت: در روز جمعه ۱۶ بهمن سال جاری ،برنامه  پیاده روی خانوادگی در شهرستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. وقتی می بینیم سپاه در نوک پیکان دفاع و اقتدار ملی در برابر استعمار قرار گرفته است. در مرزهای کشور جان خود را برای حفظ کیان جمهوری اسلامی به خطر می اندازد و مسائل بسیاری از این دست، باید گفت که دست مریزاد. دهه فجر را که همیشه یادآور بهترین خاطرات است و خواهد بود باید گرامی داشت و ممنون از اینکه برای این مهم مسئولین مانند گذشته و بیش از پیش کمر همت خود را بسته اند، درود بر همه شما.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.