• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
9

کمبود اعتبارات مانعی بر تکمیل پروژه های شهرداری خرمدره است

  • کد خبر : 44147
  • 22 دی 1394 - 13:21
کمبود اعتبارات مانعی بر تکمیل پروژه های شهرداری خرمدره است

شهردار خرمدره گفت: کمبود اعتبارات مهمترین مشکل در تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است. محمد ابراهیم امیرلو در گفت و گو با نبض سحر  در خصوص سامان بخشی به وضعیت خیابان ولیعصر اظهار داشت: در حال حاضر منتظر انتقال تیرهای برق توسط اداره برق هستیم و به محض انتقال این تیر برق های وضعیت […]

شهردار خرمدره گفت: کمبود اعتبارات مهمترین مشکل در تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است.

محمد ابراهیم امیرلو در گفت و گو با نبض سحر  در خصوص سامان بخشی به وضعیت خیابان ولیعصر اظهار داشت: در حال حاضر منتظر انتقال تیرهای برق توسط اداره برق هستیم و به محض انتقال این تیر برق های وضعیت خیابان ولیعصر سامان دهی خواهد شد.

وی در ادامه هم چنین به وضعیت پل ولیعصر اشاره کرد و گفت: متاسفانه بودجه دولتی که قرار بود از ماده ۱۸۰به این پل تخصیص یابد، هنوز محقق نشده و در صورت تامین اعتبار می توانیم این پل را تکمیل کنیم.

شهردار خرمدره همچنین به رکود در ساخت و ساز در شهر اشاره کرد و  گفت: در شهر ساخت و ساز در چند ماه گذشته کاهش داشتیم و شهرداری خرمدره  نیز برای انجام کارها و تکمیل پروژه های خود مستلزم بودجه و اعتبارات دولتی است.

 وی همچنین در خصوص وضعیت زمینهای بالای کمربندی شهر گفت: شهرداری منتظر مشخص شدن مالکیت این اراضی توسط دادگاه انقلاب تهران است و بعد از مشخص شدن مالک ، شهرداری در خصوص تفکیک و ساخت پارک در این زمین ها با مالک زمین ها  مذاکره خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. شهردار محترم خرمدره گفته بودند که اعتبارات شهرداری خرمدره در این سال ۲ برابر شده است. واقعا با اینکه دو برابر شده است باز هم برای این فعالیت هایی که دیده ایم کم آمده است؟ جالب است.

  2. سلام خوشامد عرض می کنیم حضور شهروند عزیز خرم دره ای را و امیدواریم با نظرات عالی ایشان قدم هایی سازنده در جهت رشد و تعالی شهرمان برداریم .

    آقای امیرلو بزرگوار پنج شنبه پایان سال در راه است کاش امروز در میدان آزادی بودید و می دیدید که مردم و مهمانان بزرگوار چه کشیدند در ترافیک نامیزان ورود و خروج باغ رضوان خیابان طالقانی – مطهری . اگر جنابعالی و شورای محتر قدم پیش بگذارید و این مسجد را با این که مجلس محترم دستور جابجایی مساجد مزاحم را از لحاظ قانونی هموار نموده اند قدم خیر بردارید و یادگار شایسته برای خود و آیندگان بجا بگذارید . متشکریم

    • با سلام حضور همشهری بزرگوار و سایر همشهریان عزیزتر از جانم. بنده نوازی فرمودید و از محبت شما سپاسگزارم. در خصوص ترافیک پنجشنبه ها نیز نظر کارشناسی شما را قبول دارم. بنده هم از شهردار تقاضا دارم برای این مسئله مهم که از شورای قبل باقی مانده و چند سال است در این سایت به آن می پردازیم، چاره ای بیندیشند تا بن بست ترافیکی امروز و بن بست ترافیکی بزرگتر در آینده حل شود. مجلس محترم در خصوص مساجد نظر خود را اعلام کرده اند که مستندات آن موجود است. در شهرهای دیگر هنگام برخورد با چنین مشکلات ترافیکی مسجد را منتقل می کنند. انشالله شهردار به این موضوع توجه داشته باشند، البته انشالله. و به قول دوست عزیزمان یادگار شایسته ای برای خود و آینده خرمدره بجا گذارند. انشالله. مشتاقانه منتظریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.