• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

کلینک ویژه در خرمدره با اعتبار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومانی احداث می شود

  • کد خبر : 43071
  • 26 آذر 1394 - 12:03
کلینک ویژه در خرمدره با اعتبار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومانی احداث می شود

رئیس شبکه بهداشت  و درمان خرمدره گفت : کلنگ احداث ساختمان اصلی کلینیک ویژه به زودی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان در کنار درمانگاه شماره ۲ به زمین زده خواهد شد. دکتر جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت: کلینیک ویژه تخصصی بوعلی سینای خرمدره که […]

رئیس شبکه بهداشت  و درمان خرمدره گفت : کلنگ احداث ساختمان اصلی کلینیک ویژه به زودی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان در کنار درمانگاه شماره ۲ به زمین زده خواهد شد.

دکتر جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت: کلینیک ویژه تخصصی بوعلی سینای خرمدره که چندی پیش در خیابان سید جمال الدین افتتاح شده بیماران خود را به قیمت دولتی (۳۵۰۰تومان)ویزیت می کند .

وی گفت: در این کلینیک اکثر دکتر های متخصص آماده خدمت رسانی به بیماران هستند و تعدادی از تخصص ها هم در حال حاضر وجود ندارد به زودی به این مرکز اضافه می شود.

رئیس شبکه بهداشت خرمدره افزایش دسترسی مردم به پزشکان متخصص و فوق تخصص، کاهش زمان انتظار بیماران برای معاینه و ویزیت، کاهش پرداختی بیماران سرپایی،حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد،گسترش خدمات تشخیصی و درمانی سرپایی به مردم با تعرفه دولتی را از مزایای راه اندازی این کلینیک ویژه  برشمرد.

کریمخانی گفت: ساختمان فعلی این کلینیک ویژه به صورت استیحاری می باشد و کلنگ احداث ساختمان اصلی این کلینیک ویژه  به زودی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان در کنار درمانگاه شماره ۲ به زمین زده خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه های در حال ساخت شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره که شامل ساختمان اوژانس، درمانگاه شماره ۳، درمانگاه خیرساز حنیفه‌لو و مرحوم کلانتری، درمانگاه شماره ۴در خیابان جانبازان غربی، پایگاه فوریت‌های پزشکی، آزمایشگاه در درمانگاه شماره ۱، درمانگاه قلعه حسینیه،  به همت خیرین و مسئولان در حال ساخت است،  افزود : با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره در آینده نزدیک، چهار هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی این شهرستان افزوده خواهد شد.

کریمخانی همچنین به بازسازی ساختمان درمانگاه شماره ۲(دانش) اشاره کرد و گفت: عملیات مرمت و بازسازی این درمانگاه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=43071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لطفا یه فکری برای وضع افتضاح نوبت دهی کلینیک بکنین حیفه با این وضع کار خوبتون زیر سوال بره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.