• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
4

افتتاح تنها واحد تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم خاورمیانه در زنجان

  • کد خبر : 41467
  • 09 آبان 1394 - 17:54

واحد تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم خاورمیانه در زنجان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد. ، نخستین و تنها واحد تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم خاورمیانه، پیش از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و هیئت همراه در زنجان افتتاح شد. این شرکت «آناکیمیا منگنز» با هدف تولید پرمنگنات پتاسیم، به عنوان نخستین و تنها تولیدکننده […]

واحد تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم خاورمیانه در زنجان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

، نخستین و تنها واحد تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم خاورمیانه، پیش از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و هیئت همراه در زنجان افتتاح شد.

این شرکت «آناکیمیا منگنز» با هدف تولید پرمنگنات پتاسیم، به عنوان نخستین و تنها تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم در خاورمیانه با سرمایه‌گذاری ۳۴۰ میلیارد ریال احداث شده است که آورده مجری طرح ۲۱۲ میلیارد ریال و تسهیلات بانکی آن نیز ۱۲۸ میلیارد ریال است.

شرکت مذکور در زمینی به مساحت ۷۱ هزار مترمربع و با زیربنای ۹ هزار و ۷۷۰ مترمربع در کیلومتر ۳۵ جاده زنجان ـ تبریز کیلومتر ۴ جاده ماه‌نشان فعالیت خواهد کرد.

پروانه بهره‌برداری این شرکت در زمینه تولید پرمنگنات پتاسیم به ظرفیت ۵ هزار تن است و میزان اشتغالزایی آن ۱۱۰ نفر است که از این تعداد ۲۰ نفر تبعه هندی و ۹۰ نفر ایرانی است.

طرح تولیدی شرکت آریا رنگ درخشان و و طرح تولیدی ریخته گیری پیوسته سهند نیز از دیگر پروژه‌هایی است که امروز با حضور اسحاق جهانگیری افتتاح خواهد شد.

همچنین طرح تولیدی شرکت آریا رنگ درخشان، تولیدکننده کاغذ روکش شده به میزان ۸ هزار و ۶۰۰ تن در سال و چاپ هیلوگراور برای بسته‌بندی ۱۹ هزار تن در سال است و در شهرستان خدابنده احداث شده است.

این شرکت تولیدی با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری ثابت ۳۳۰ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری ارزی ۷/۹ میلیون یورو احداث شده و اشتغال براساس پروانه بهره‌برداری این شرکت ۷۶ نفر و اشتغال در حال حاضر ۹۰ نفر است.

شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند نیز با سرمایه‌گذار چینی به تولید انواع شمش چدن با ظرفیت اسمی ۸۰۰ هزار تن در سال نیز از دیگر افتتاحاتی است که امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد، این شرکت برنامه اشتغالزایی ۹۰۰ نفر را در متراژ ۱۸۵ یک هزار مترمربع در فاز نخست دارد و با سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال احداث شده است.

انتهای پیام/فارس

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=41467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.