• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
2

حماسه زنجانی‌ها امسال از شبکه‌های برون مرزی پخش شد/ پوشش ۱۷۰ دقیقه‌ای مراسمات عزاداری زنجان از شبکه های سراسری

  • کد خبر : 41113
  • 03 آبان 1394 - 9:44

مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان با اشاره به اینکه امسال زنجانی در عزاداری‌ها حماسه‌ای دیگر خلق کردند، گفت: حماسه زنجانی‌ها امسال از شبکه‌های برون مرزی پخش شد. نبض سحر: مرتضی صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, اظهار کرد: زنجان دیار غواصان دریادل که زمزمه این نام یادآور رشادت‌های جوانان غیور و بی‌ادعای خود […]

مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان با اشاره به اینکه امسال زنجانی در عزاداری‌ها حماسه‌ای دیگر خلق کردند، گفت: حماسه زنجانی‌ها امسال از شبکه‌های برون مرزی پخش شد.

نبض سحر: مرتضی صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, اظهار کرد: زنجان دیار غواصان دریادل که زمزمه این نام یادآور رشادت‌های جوانان غیور و بی‌ادعای خود در سالهای دفاع مقدس بود و اکنون نیز با عزاداری‌های خالصانه و باشکوه خود به پایتخت شور و شعور حسینی مشهور گشته است‌، امسال نیز شاهد برگزاری عزاداری‌های بی‌بدیل بود.

وی با اشاره به اینکه پوشش خبری عزاداری‌های امسال به صورت زنده از شبکه‌های مختلف با روند خوبی انجام شد، بیان کرد: برای پوشش خبری امسال از امکانات و تجهیزات مختلف فنی از قبیل بالگرد، دوربین پرنده(کواد کم) ، سه واحد سیار تلویزیونی، ۱۹ دوربین حرفه‌ای تصویر برداری‌، یک دستگاه sng‌، چهار دستگاه مایکرویو‌، سه دستگاه کرین و غیره بهره‌برده است.

صفری ابراز کرد: پوشش شبکه‌های سراسر سازمان صدا و سیما برای مراسمات عزاداری مردم زنجان در مجموع ۱۷۰ دقیقه بود.

مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان تصریح کرد: پوشش زنده اجتماع عظیم حسینی با کمک ۳۰۰ نفر از همکاران خدوم و تلاشگر صدا و سیما زنجان و ۵۰ نفر از همکاران تهران انجام شد.

وی با اشاره به اینکه عزاداری در این ایام به صورت زنده از شبکه مرکزی زنجان پخش می‌شد، بیان کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته در کنار پوشش همه عزاداری‌های مردم در اقصی نقاط استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، دسته‌های عزاداری احمدیه، فاطمیون، مکتب الزهراء، نماز ظهر عاشورا، تجمع عزاداران حسینی شهر قیدار و همچنین مراسم مقتل خوانی روز عاشورا در حسینیه اعظم را به صورت زنده از شبکه استانی اشراق به مدت کل ۴۵۵ دقیقه پوشش داده شد.

صفری با اشاره به این امسال مراسمات زنجان از سایر شبکه‌ها پخش می‌شد، بیان کرد: این مراسم‌ها مورد توجه شبکه‌های سراسری رسانه ملی نیز قرار گرفته و شبکه‌های سراسری و بین‌المللی خبر، سحر، جام جم، الکوثر‌، شما‌، پرس تی وی‌، یک، دو‌، سه‌، پنج، قرآن و آموزش این اجتماعات با شکوه مردم ولایتمدار زنجان را پوشش داده شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پوشش تصویری شور و شعور حسینی زنجان بکار بستیم، تصریح کرد: در راستای پوشش خبری همکاران و رسانه استانی با تمام وجود تلاش می‌کردند و در عمل از انجام دادن به وظیفه خود از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند.

مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان ابراز کرد: رادیو استانی زنجان نیز در کنار شبکه استانی اشراق این عزاداری‌های باشکوه را به صورت زنده پخش کرد.

انتهای پیام/ع

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=41113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.