• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

میدان دادن به بی بی سی علامت سئوال بزرگی است/ نسبت به رسانه های ارزشی سختگیری می شود

  • کد خبر : 37434
  • 15 مرداد 1394 - 15:20
میدان دادن به بی بی سی علامت سئوال بزرگی است/ نسبت به رسانه های ارزشی سختگیری می شود

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شرابطی که نسبت به رسانه های ارزشی سختگیری می شود و مرتب تذکر می گیرند و میدان دادن به بی بی سی علامت سئوال بزرگی است که باید مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند. سید محمد حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, اظهار […]

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شرابطی که نسبت به رسانه های ارزشی سختگیری می شود و مرتب تذکر می گیرند و میدان دادن به بی بی سی علامت سئوال بزرگی است که باید مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند.

سید محمد حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, اظهار داشت: بی بی سی از زمان فعالیت رادیو بی بی سی در  ایران فعالیت داشته است و سعی می کرده سیاست های استعمار را دنبال کند و تاثیرگذاری آن در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی بیش از کشورهای دیگری بوده است.

وی با بیان اینکه عملکرد بی بی سی مغایر با ارزش های اسلامی و انقلاب بوده است، افزود: در بحث فتح خرمشهر بی بی سی و برخی رسانه ها حاضر نبودند این پیروزی بزرگ را اعتراف کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه قبل از فتح خرمشهر قدرت صدام به گونه ای اطلاع رسانی می شد که این شهر تسخیر پذیر نیست، افزود: اوج بدخواهی و عملکرد نامناسب آن در فتنه ۸۸ بود که اتاق فکر و عملیاتی برای دعوت مردم به آشوب و بلوا بود از جبش سبز حمایت کرده و پشتیبانی می کردند.

حسینی با بیان اینکه در آن مقطع دفتر این رسانه در ایران تعطیل شد و مجوز فعالیت داده نشد، گکفت: به نظر نمی رسد تغییری در مشی این رسانه ایجاد شده باشد.

وی گفت: بعد از واکنش های شدید به این موضوع، اعلام شد که ارائه مجوز موقت است.

حسینی با بیان اینکه ما سابقه خوبی از اینگونه رسانه ها نداریم، افزود:نباید به رسانه هایی میدان داده شود که سیاه نمایی فراوانی علیه مردم و مصالح نظامی انجام داده اند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=37434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.