• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

روز خبرنگار مجالی برای بیان معضلات با محوریت زندگی خبرنگاران

  • کد خبر : 37332
  • 13 مرداد 1394 - 13:38
روز خبرنگار مجالی برای بیان معضلات با محوریت زندگی خبرنگاران

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری جشن روز خبرنگار گفت: تلاش می‌شود سخنرانی‌ها تا حد ممکن کوتاه باشد و از حضور خبرنگاران نیز برای بیان مشکلات خود استفاده شود. نبض سحر: یوسف ناصری امروز در گفت‌وگو  فارس  با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برپایی آیین روز خبرنگار […]

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری جشن روز خبرنگار گفت: تلاش می‌شود سخنرانی‌ها تا حد ممکن کوتاه باشد و از حضور خبرنگاران نیز برای بیان مشکلات خود استفاده شود.

نبض سحر: یوسف ناصری امروز در گفت‌وگو  فارس  با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برپایی آیین روز خبرنگار در زنجان اظهار داشت: برنامه روز خبرنگار امسال با محوریت خبرنگاران، روز شنبه ۱۷ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی مکان برگزاری روز خبرنگار را اردوگاه امام خمینی (ره) واقع در اول جاده تبریز (پارک گلستان) اعلام کرد و افزود: این برنامه از ساعت ۱۹ آغاز همان روز آغاز می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با تأکید بر اینکه در برنامه‌ریزی آیین روز خبرنگار تلاش شده برنامه‌ها حول محور حرفه خبرنگاری و فعالان این حرفه باشد، ادامه داد: تقدیر از فعالان عرصه خبر در یک سال گذشته، اجرای موسیقی و برنامه‌های جنبی دیگر از برنامه‌های این روز است.

وی سخنرانان احتمالی آیین روز خبرنگار را برخی از مدیران عالی استان و مدیران مرتبط با اصحاب رسانه اعلام کرد و گفت: تلاش می‌شود سخنرانی‌ها تا حد ممکن کوتاه باشد و از حضور خبرنگاران نیز برای بیان مشکلات خود استفاده شود.

ناصری با بیان اینکه آئین روز خبرنگار برای نخستین بار در فضای باز برگزار می‌شود، ادامه داد: تلاش‌ها برای برگزاری برنامه‌ای در شأن خبرنگاران و تحقق اهداف آئین روز خبرنگار ادامه دارد.

به گزارش فارس، طی سنوات گذشته خبرنگاران کمترین سهم را در جشن روز خبرنگار داشتند به همین دلیل طبق برنامه‌ریزی امسال این مراسم در قالب حضور خبرنگاران و همچنین رسیدگی به مشکلات آنها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=37332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.