• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

پرویز مظلومی: روند مذاکرات با بازیکنان جدید رضایتبخش است/ فقط یک بازیکن قطعی شد

  • کد خبر : 35294
  • 03 تیر 1394 - 18:08
پرویز مظلومی: روند مذاکرات با بازیکنان جدید رضایتبخش است/ فقط یک بازیکن قطعی شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال از روند مذاکرات مسئولان این باشگاه با بازیکنان جدید ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون فقط با یک بازیکن به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد او را امضا کردیم.   به گزارش نبض سحر به نقل از خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس ازز جلساتی که امروز چهارشنبه در باشگاه استقلال داشت […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال از روند مذاکرات مسئولان این باشگاه با بازیکنان جدید ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون فقط با یک بازیکن به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد او را امضا کردیم.

 

به گزارش نبض سحر به نقل از خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس ازز جلساتی که امروز چهارشنبه در باشگاه استقلال داشت ضمن بیان این مطلب افزود: تمام فکر و ذکر این روزهای ما این است که بتوانیم تیم خوب و قدرتمندی را برای حضور در لیگ جدید ببندیم.

وی افزود: در این راستا مسئولان نقل و انتقالات باشگاه هم در تلاش هستند تا با گزینه های مورد نظر ما مذاکرات نهایی را انجام دهند. خدا را شکر روند خوبی بر مذاکرات حاکم است و بزودی وضعیت بازیکنان مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم که تصور می کنم طی روزهای آینده به سرانجام خواهد رسید. البته ما به دنبال این هستیم که در فصل نقل و انتقالات رقم قرارداد بازیکنان را بالا نبریم و قیمت هایی که پیشنهاد می دهیم خداپسندانه باشد.

پرویز مظلومی با تاکید بر اینکه تمرینات این تیم از روز شنبه آغاز خواهد شد افزود: پیشنهادهایی که ما به بازیکنان می دهیم در حد توان فنی بازیکنان است و به دنبال بالا بردن کاذب قیمت ها نیستیم. ضمن اینکه با بازیکنانی که قرارداد دارند هم باید جلسه بگذاریم و با آنها به توافق برسیم.

وی در واکنش به این پرسش که ظاهرا امید ابراهیمی به باشگاه رقم قرارداد بالایی پیشنهاد داده است گفت: من در جریان این موضوع نیستم. با ابراهیمی صحبت کردم و قرار شد در جلسه ای این موضوع را بررسی کنیم و به توافق برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تأکید بر اینکه از باشگاه پرسپولیس هم به او بازیکن پیشنهاد داده‌اند، گفت: من بازیکنی از تیم رقیب نمی‌خواهم اما مدیربرنامه‌های دو سه بازیکن رقیب برای پیوستن این بازیکنان به استقلال اعلام آمادگی کرده‌اند اما من روی آنها نظری ندارم.

سرمربی آبی پوشان تهرانی در مورد تکمیل شدن کادر فنی این تیم نیز گفت: قطعا کادر فنی تا روز شنبه تکمیل خواهد شد. ضمن اینکه از چهار مربی بدنساز برنامه گرفته ایم و پس از مطالعه برنامه ها یکی را به عنوان مربی بدنساز معرفی خواهیم کرد.

پرویز مظلومی در مورد محدودیت زمانی که برای آماده کردن تیم فوتبال استقلال دارد گفت: به هر حال ما زمان کافی برای بدنسازی و آماده کردن تیم را در اختیار نداریم اما هدفمان این است که به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تیم برای هفته های اول در اوج امادگی باشد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.