• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

نام فوتسال ایران با قهرمانی عجین شده است نظری: زمان بازی در بهترین لیگ دنیا هم به تیم ملی دعوت نمی‌شدم

  • کد خبر : 34617
  • 25 خرداد 1394 - 11:50
نام فوتسال ایران با قهرمانی عجین شده است نظری: زمان بازی در بهترین لیگ دنیا هم به تیم ملی دعوت نمی‌شدم

دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی معتقد است که نام فوتسال ایران با قهرمانی عجین شده است. به گزارش نبض سحر به نقل خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت تیم فوتسال تأسیسات دریایی اظهار داشت: ۲،۳ هفته تمرینات پرفشار بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و الان آرام آرام به سمت تمرینات تاکتیکی می‌رویم. مطمئناً هیچ تیمی از […]

دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی معتقد است که نام فوتسال ایران با قهرمانی عجین شده است.

به گزارش نبض سحر به نقل
خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت تیم فوتسال تأسیسات دریایی اظهار داشت: ۲،۳ هفته تمرینات پرفشار بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و الان آرام آرام به سمت تمرینات تاکتیکی می‌رویم. مطمئناً هیچ تیمی از ایران به مسابقات آسیایی نمی‌رود که قهرمان نشود چون نام فوتسال ایران با قهرمانی عجین شده است. در کل کارمان برای قهرمانی سخت است چون پیش از این تیم‌های گیتی پسند و دبیری با کلی ستاره نتوانستند قهرمان آسیا شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه خودم خوب بدنسازی و تمرین کرده‌ام و مصدومیتی هم ندارم. کم‌کم دارم با کمک اصغر قهرمانی و رضا ناصری به آن مرز آمادگی که دوست دارم می‌رسم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های خارجی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن کمکی خاطرنشان کرد: این مسئله برای فوتسال ایران خوب است چون بازیکنان ایرانی خوب هستند که به تیم‌های خارجی آنها را می‌خواهند. در این شرایط کار ما سخت می‌شود، اما با این وجود هدف همه ما در تأسیسات دریایی کسب عنوان قهرمانی آسیا است.

نظری درباره شرایط حال حاضر تیم ملی فوتسال هم گفت: لغو اردو و بازی دوستانه با پرتغال خیلی بد بود، یعنی این مسئله در محافل جهانی برای ایران بد است، ما برای برگزاری بازی دوستانه برنامه‌ریزی انجام می‌‌دهیم اما پای پرواز سفرمان به هر دلیلی لغو می‌شود که خوب نیست.

وی افزود: تیم ملی مدت‌ها است که سرمربی ندارد و همین مسئله هم به تیم ملی فوتسال ضربه زده است، من نمی‌دانم هدف تیم ملی چیست اما امیدوارم هرچه زودتر به اهدافش برسد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سؤال که چرا در اردوی اخیر تیم ملی حضور ندارد اظهار داشت: من با کسی مشکلی ندارم هر چند آن زمان هم که در بهترین لیگ دنیا بازی می‌کردم به تیم ملی دعوت نمی‌شدم. من امسال تمام رکوردهای مربوط به گل نخوردن را شکستم و ۸ کلین شیت هم داشتم اما باز هم به تیم ملی دعوت نشدم.

نظری تصریح کرد: با این وجود هر زمانی که تیم ملی کمک بخواهد در خدمت تیم کشورم هستم و این آمادگی را دارم تا از اردوهای بعدی به تیم ملی کمک کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.