• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در امامزادگان استان زنجان رونق می‌گیرد

  • کد خبر : 34624
  • 25 خرداد 1394 - 12:00
معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در امامزادگان استان زنجان رونق می‌گیرد

معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تربیت حافظان قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در امامزادگان استان زنجان رونق می‌گیرد. حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در […]

معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تربیت حافظان قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در امامزادگان استان زنجان رونق می‌گیرد.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور در تلاشیم با برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در ایام فراغت در قالب طرح‌های گوناگون اقدامات مؤثری انجام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه اوقات فراغت در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان زنجان عنوان کرد: طرح نشاط معنوی در راستای پرکردن اوقات فراغت در شش امامزاده استان زنجان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه تربیت حافظان قرآنی از اهداف اصلی برگزاری دوره‌های آموزشی در اوقات فراغت است، تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با اجرای دوره‌های متنوع قرآنی برای تربیت حافظان قرآنی اقدامات مؤثری انجام می‌شود.

وی با بیان لزوم تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی هریک از مناطق در استان زنجان خاطر نشان کرد: بسته به ظرفیت هریک از شهرستان طرح‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی را در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان اجرا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو با بیان اینکه بیشتر مخاطبان دوره‌های اوقات فراغت را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: ثبت نام در دوره‌های آموزشی اوقات فراغت آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته استقبال از طرح‌های نشاط معنوی و ضیافت خوب بوده است، عنوان کرد: پیش بینی می‌شود ۲ هزار نفر در دوره‌های اموزشی برگزار شده در امامزادگان و بقاع متبرکه شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به آمادگی امامزادگان و بقاع متبرکه برای ایام تابستان ابراز کرد: در راستای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام تابستان اقدامات و شرایط لازم برای اقامت مسافران در امامزدگان و بقاع متبرکه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: استان زنجان در عرصه وقف و میزان موقوفات در مقایسه با دیگر استان‌های کشور دارای وضعیت مطلوبی بوده و میزان موقوفات در مناسبت‌های ویژه سال در مقایسه با دیگر ایام سال افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.