• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
13

۴۰۰ نفر از خرمدره به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند

  • کد خبر : 33276
  • 30 اردیبهشت 1394 - 10:08
۴۰۰ نفر از خرمدره به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) گفت: ۴۰۰ نفر زائر از شهرستان خرمدره در قالب ۸ اتوبوس به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند.   به گزارش نبض سحر، جلسه گرامیداشت ارتحال امام(ره) و سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز در محل فرمانداری خرمدره برگزار شد. سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه […]

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) گفت: ۴۰۰ نفر زائر از شهرستان خرمدره در قالب ۸ اتوبوس به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

 

به گزارش نبض سحر، جلسه گرامیداشت ارتحال امام(ره) و سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز در محل فرمانداری خرمدره برگزار شد.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با بیان این مطلب که اقدامات اولیه برای اعزام ۴۰۰ نفر از زائران خرمدره انجام شده است افزود: زائران با ۸ اتوبوس در شب ۱۳ خرداد سال جاری ساعت ۱۱ شب به سمت تهران اعزام می شوند تا در مراسم گرامیداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در مرقد ایشان برگزار خواهد شد شرکت کنند.

وی در ادامه از تمامی مسئولین ادارات درخواست کرد تا  در اعزام زائران همکاری های لازم را انجام دهند.

در این جلسه جمشید شیخی فرماندار خرمدره در این جلسه با بیان این مطلب که بعد از پیامبر و ائمه اطهار(ع) این امام خمینی (ره) بود که توانست به مسلمانان هویت بدهد.

وی در ادامه گفت: امام با اعتقاد کی به هدف خود یعنی انقلاب اسلامی داشت با جدیت توانست به هدف الهی خود دست یابد و امروزه نیز شاهد ثمرات این انقلاب در سایر کشورهای منطقه هستیم.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری مراسم ارتحال امام اشاره کرد و گفت:  مراسم گرامیداشت ارتحال امام در شهرستان  با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

شیخی همچنین روز آزادسازی خرمشهر را یک روز ملی دانست و گفت: همه ایرانیان مسلمان و غیر مسلمان برای آزادسازی اراضی اشغال شده توسط رژیم بعثی جنگیده اند و تلاش کرده اند.

وی همچنین گفت:  مراسمات روز آزادسازی خرمشهر نیز باید با شکوه برگزار شود.

در این جلسه همچنین روسای ادارات شهرستان خرمدره برنامه های خود را در خصوص سالروز آزاد سازی خرمشهر و ارتحال امام(ره) عنوان کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=33276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. برادر ارجمند صادقی در ادامه فرمایشات شما که مسٌول حفظ ارزش های انقلاب در شهرستان هستین باید تاکید کرد که توسعه قدرت جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی، افت قدرت نظام سلطه و پدیدار شدن قطب قدرت اسلام در هندسه قدرت جهانی از واقعیات انکارناپذیری است که عبور سرافرازانه و افتخارآمیز ملت ایران و انقلاب اسلامی از پیچ تاریخی بزرگ و سرنوشت‌ساز حاضر را تضمین و نوید بخش ایجاد تمدن نوین اسلامی در آینده خواهد بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی ظرفیت ها و توانمندی های بالنده و تأثیر گذار خود را پشتوانه نیل به این افق تابناک و درخشان قرار خواهد داد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.