• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
4

بالغ بر۸۳۰هزار نفر در زنجان عضو تعاونی سهام عدالت هستند

  • کد خبر : 33267
  • 30 اردیبهشت 1394 - 7:32
بالغ بر۸۳۰هزار نفر در زنجان عضو تعاونی سهام عدالت هستند

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۸۳۰ هزار نفر در استان زنجان عضو تعاونی سهام عدالت هستند. احمد غریوی ظهر سه شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:احراز شرایط کارگری و کارفرمایی مشکلاتی برای موسسات خیریه در استان ایجاد کرده که با […]

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۸۳۰ هزار نفر در استان زنجان عضو تعاونی سهام عدالت هستند.

احمد غریوی ظهر سه شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:احراز شرایط کارگری و کارفرمایی مشکلاتی برای موسسات خیریه در استان ایجاد کرده که با مدیریت صحیح و تدبیر می توان مشکلات ایجاد شده را رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه نگرش کارگری و کارفرمایی با فعالیت موسسات خیریه منافات دارد اظهار داشت: متاسفانه دیوان عدالت اداری در صدور رای به این مقوله توجه نمی‌کند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بانوان سرپرست خانوار توانمندی در استان زنجان وجود دارند که در این راستا فعالیت های خوبی اجرا می شود تا این بانوان بتوانند استقلال اقتصادی داشته باشند.

غریوی تاکید کرد: توجه به سلامت جسمی و روحی بانوان شاغل بسیار مهم است و هر دستگاه متناسب با ظرفیت های خود به این مساله توجه می کند و سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان کارهای خوبی در این زمینه انجام داده است.

وی تصریح کرد: اقدامات موسسه روزبه زنجان بار بزرگی از دوش کمیته امداد و بهزیستی برداشته است.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، به عضویت ۱۱ دستگاه، ۲ دانشگاه و ۴ سازمان عضو بازنشستگی در شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد.

مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=33267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.