• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
10

تیم والیبال خرمدره به فینال مسابقات لیگ استان راه یافت

  • کد خبر : 32211
  • 10 اردیبهشت 1394 - 8:08
تیم  والیبال خرمدره  به فینال مسابقات لیگ استان راه یافت

 رییس هیات والیبال استان زنجان گفت: تیم های والیبال شهرستان های خرمدره و زنجان با نشان دادن شایستگی ها و کسب برتری به فینال مسابقات لیگ استان راه یافتند. به گزارش نبض سحر، علی صمیمی  افزود: این رقابت ها به منظور معرفی تیم های برتر رده های سنی نوجوانان و جوانان این دوره از مسابقات […]

 رییس هیات والیبال استان زنجان گفت: تیم های والیبال شهرستان های خرمدره و زنجان با نشان دادن شایستگی ها و کسب برتری به فینال مسابقات لیگ استان راه یافتند.

به گزارش نبض سحر، علی صمیمی  افزود: این رقابت ها به منظور معرفی تیم های برتر رده های سنی نوجوانان و جوانان این دوره از مسابقات لیگ والیبال استان زنجان روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: دیدار فینال دو تیم رده سنی جوانان در خانه والیبال زنجان انجام خواهد شد اما مکان بازی بین دو تیم رده سنی نوجوانان هنوز تعیین نشده و احتمال اینکه در شهر زنجان برگزار شود بسیار قوی است.

صمیمی یادآور شد: مسابقات والیبال لیگ استانی در این دو رده سنی (نوجوانان و جوانان) برای نخستین بار در زنجان برگزار می شود و شهرستان های فعال این رشته ورزشی زنجان نیز استقبال خوبی را به عمل آوردند که قابل تقدیر است.

رییس هیات والیبال استان زنجان گفت: این مسابقات از بهمن ماه پارسال و در قالب دو گره سه تیمی و با حضور تیم های والیبال شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم و سلطانیه آغاز شد که از گروه یک این رقابت ها در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان تیم های والیبال شهرستان های زنجان و از گروه دوم نیز تیم های والیبال شهرستان خرمدره به فینال رسیدند.

صمیمی یادآور شد: رقابت های قبل فینال به صورت رفت و برگشت و با حضور علی آژنگ رییس کمیته داوران و ارشد رحمتی رییس کمیته مسابقات هیات والیبال استان زنجان و قضاوت بهزاد بیات، حامد ابراهیمی نژاد، آرش قربانی، بابایی پور و ندرلو برگزار شد.

 

انتهای پیام /ایرنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=32211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.