• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

مدیر راهداری استان زنجان: ناوگان راهداری استان زنجان نوسازی می‌شود

  • کد خبر : 31892
  • 06 اردیبهشت 1394 - 8:33
مدیر راهداری استان زنجان: ناوگان راهداری استان زنجان نوسازی می‌شود

مدیر راهداری استان زنجان از وجود ۲۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در زنجان خبر داد و گفت: ناوگان راهداری این استان نوسازی می‌شود.   جواد یوسفی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ۲۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای عملیات راهداری در اختیار دارد. وی با اشاره به وجود ۲۲۰ دستگاه ابراز کرد: […]

مدیر راهداری استان زنجان از وجود ۲۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در زنجان خبر داد و گفت: ناوگان راهداری این استان نوسازی می‌شود.

جواد یوسفی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ۲۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای عملیات راهداری در اختیار دارد.

وی با اشاره به وجود ۲۲۰ دستگاه ابراز کرد: این تعداد ماشین‌آلات با عمر متوسط بیش از ۲۰ سال در امر عملیات راهداری فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها فرسوده هستند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان عنوان کرد: امسال برنامه‌هایی برای نوسازی ناوگان در نظر گرفته شده که عمر متوسط ماشین‌آلات به زیر ۲۰ سال کاهش یابد.

وی بیان کرد: نوسازی ناوگان راهداری سبک، سنگین و نیمه سنگین شامل خودروهای سواری کمکی برای گشت راهداری، کمپرسی، کامیون، بیل مکانیکی و سایر موارد در دستور کار قرار دارد.

یوسفی با اشاره به اینکه نوسازی ماشین‌آلات راهداری به رقم قابل توجهی نیاز دارد، گفت: این اقدام یک برنامه دایمی است و هر سال تعدادی از دستگاه‌ها نوسازی می‌شوند.

وی ابراز کرد: امسال تعدادی از ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری فرسوده که استفاده از آن‌ها توجیه اقتصادی ندارد از طریق مزایده به فروش می‌رسد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: ماشن‌آلات فرسوده که به فروش می‌رسد با دستگاه‌های جدید جایگزین می‌شود و نوسازی آن‌ها به ابلاغ اعتبارات مورد نیاز بستگی دارد.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.