• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024
10

مروری بر ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا: سرخپوشان با حضور برانکو در صدد انتقام از بین‌المللی‌ها/فولادی‌ها به دنبال غلبه بر امواج آبی

  • کد خبر : 30591
  • 19 فروردین 1394 - 8:59
مروری بر ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا: سرخپوشان با حضور برانکو در صدد انتقام از بین‌المللی‌ها/فولادی‌ها به دنبال غلبه بر امواج آبی

بازی‌های مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز پیگیری‌ می‌شود و تیم‌های پرسپولیس و فولاد ۲ نماینده کشورمان به مصاف ۲ تیم از عربستان می‌روند. در روز دوم دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا،‌ امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان است و فولاد هم در عربستان به مصاف الهلال می‌رود. **پرسپولیس – النصر عربستان/سرخپوشان در […]

بازی‌های مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز پیگیری‌ می‌شود و تیم‌های پرسپولیس و فولاد ۲ نماینده کشورمان به مصاف ۲ تیم از عربستان می‌روند.

سرخپوشان با حضور برانکو در صدد انتقام از بین‌المللی‌ها/فولادی‌ها به دنبال غلبه بر امواج آبی در روز دوم دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا،‌ امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان است و فولاد هم در عربستان به مصاف الهلال می‌رود.
**پرسپولیس – النصر عربستان/سرخپوشان در صدد انتقام از بین‌المللی‌ها
تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال النصر عربستان است. سرخپوشان با ۶ امتیاز صدر نشین گروه A هستند. آنها با وجود شکست ۳ بر صفر مقابل النصر از صدر جدول تکان نخوردند بر این اساس پرسپولیسی‌ها برای حفظ صدرنشینی‌شان باید النصر عربستان را شکست دهند و انتقام باخت بازی رفت را از این تیم عربستانی بگیرند.
پرسپولیسی‌ها در چند روز  گذشته شاهد تغییر و تحولات در کادر فنی‌اش هم بوده است درخشان به علت نتایج ضعیفی که در لیگ برتر گرفت از سمت خود استعفا کرد و برانکو جایگزین وی شد.
با اینکه نژاد فلاح اصرار داشت درخشان در دیدار مقابل النصر هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما حسین عبدی این تیم را هدایت خواهد کرد و برانکو نیز تماشاگر ویژه این بازی خواهد بود.
به هر حال باید دید شوک به وجود آمده باعث بهبود وضعیت پرسپولیس می‌شود یا نه!
این بازی برای پرسپولیس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که در سرنوشت این تیم برای صعود از گروه A لیگ قهرمانان آسیا نقش مهمی خواهد داشت.
محمد نوری و محسن بنگر به علت محرومیت نمی‌توانند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند گابریل هم برای حضورش در زمین منتظر دریافت ماسک مخصوص است به هر حال باید دید پرسپولیس در حضور برانکو که به پرفسور معروف است می‌تواند انتقام شکست بازی رفت را از النصر بگیرد یا نه!
 گفتنی است: این مسابقه فینال گروه A است چرا که در بدترین حالت ممکن شکست پرسپولیس باعث می‌شود که النصر با ۸ امتیاز صدرنشین شود اما تساوی یا برد سرخپوشان را همچنان در صدر گروه A نگه می‌دارد.
**الهلال عربستان – فولاد خوزستان/فولادی‌ها در پی غلبه بر موج‌های آبی
تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه پادشاه فهد به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان می‌رود.
این بازی برای فولادی‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که سرنوشت صعودشان از گروه C را تعیین می‌کند و به نوعی این بازی حکم مرگ و زندگی برای فولادی‌ها دارد.
تیم فولاد به ۳ امتیاز در رتبه سوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد بر این اساس اگر این تیم نتواند از بازی خارج از خانه‌اش مقابل الهلال امتیاز کسب کند به نوعی باید با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.
اگر فولادی‌ها نتوانند الهلال عربستان را شکست دهند باز هم روی کاغذ شانس صعود دارند اما عملا کار صعودشان به مرحله حذفی تمام می‌شود و تنها اما و اگرها ‌ آنها را از حذف شدنشان نجات می‌دهد.
شاگردان اسکوپیچ در هفته بیست و  چهارم لیگ برتر توانستند استقلال را شکست دهند و بر این اساس با روحیه مضاعف به مصاف الهلال در عربستان می‌روند.
به هر حال فولاد کار سختی برابر الهلال در عربستان دارد باید دید این تیم می‌تواند نتیجه بازی را در ریاض به نفع خود به پایان برساند یا نه!
گفتنی است: بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.