• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

دوره‌های آمادگی نوآموزان در مناطق روستایی و محروم زنجان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 30615
  • 19 فروردین 1394 - 9:45
دوره‌های آمادگی نوآموزان در مناطق روستایی و محروم زنجان برگزار می‌شود

معاون آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دوره‌های آمادگی نوآموزان در استان زنجان به منظور افزایش مهارت کودکان برای تحصیل تابستان برگزار می‌شود. اصغر بیات اظهار داشت: استان زنجان از مناطق دو زبانه در کشور است و به همین دلیل در برخی مواقع دانش‌آموزان به دلیل عدم تسلط به زبان فارسی در بدو ورود به […]

معاون آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دوره‌های آمادگی نوآموزان در استان زنجان به منظور افزایش مهارت کودکان برای تحصیل تابستان برگزار می‌شود.

اصغر بیات اظهار داشت: استان زنجان از مناطق دو زبانه در کشور است و به همین دلیل در برخی مواقع دانش‌آموزان به دلیل عدم تسلط به زبان فارسی در بدو ورود به مدرسه با مشکل مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های یک ماهه برای نوآموزان گفت: این کلاس‌ها با توجه به شرایط مناطق برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: امسال دوره‌های آموزشی نوآموزان در مناظق دوزبانه مرداد ماه و شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این کلاس‌ها در مناطقی که دوره‌های پیش دبستانی یک ساله در آن‌ها شکل نگرفته، دوره‌های آمادگی یک ماهه دایر می‌شود.

بیات با اشاره به اینکه زمان برگزاری دوره‌های آمادگی از طرف وزارت آموزش و پرورش فروردین تا شهریور ماه درنظر گرفته شده، بیان کرد: در این کلاس‌ها نوآموزان بخشی از مهارت‌های اجتماعی را می‌آموزند و آمادگی‌های لازم را برای تحصیل کسب می‌کنند.

وی ابراز کرد: دوره‌های آمادگی نوآموزان در مناطق دو زبانه بیشتر در نواحی روستایی و محروم استان تشکیل می‌شود تا برای تحصیل آماده شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: با توجه به پراکندگی مناظق محروم فاقد مراکز پیش دبستانی سعی می‌شود با توجه به اعتبارات موجود مناطق بیشتری تحت پوشش برگزاری دوره‌های آمادگی نوآموزان در نواحی دوزبانه قرار گیرند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.