• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
9

حضور برانکو در پرسپولیس سرپوشی بر اشتباهات است/کی‌روش دست از بهانه جوری بردارد

  • کد خبر : 30601
  • 19 فروردین 1394 - 9:07
حضور برانکو در پرسپولیس سرپوشی بر اشتباهات است/کی‌روش دست از بهانه جوری بردارد

مدیر عامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان برای اینکه تصمیمات غلط خود را تا حدودی اصلاح و درست کنند برانکو را سر‌مربی پرسپولیس کردند. امیر عابدینی افزود: به هر حال انتخاب برانکو را برای هدایت تیم پرسپولیس به فال نیک می‌گیرم، برانکو یک مربی فهیم و با دانش است، اما ما نمی‌توانیم از وی […]

مدیر عامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان برای اینکه تصمیمات غلط خود را تا حدودی اصلاح و درست کنند برانکو را سر‌مربی پرسپولیس کردند.

حضور برانکو در پرسپولیس سرپوشی بر اشتباهات است/کی‌روش دست از بهانه جوری بردارد

امیر عابدینی افزود: به هر حال انتخاب برانکو را برای هدایت تیم پرسپولیس به فال نیک می‌گیرم، برانکو یک مربی فهیم و با دانش است، اما ما نمی‌توانیم از وی توقع معجزه داشته باشیم.
عابدینی در ادامه عنوان کرد: مسئولان برای اینکه کارهایشان را بزرگ جلوه بدهند و هواداران را راضی کنند تصمیم گرفتند که برانکو را جایگزین درخشان کنند.
وی تصریح کرد: کاری که گودرزی و خادم با فوتبال کردند حتی دشمنان هم نمی‌توانستند به این صورت فوتبالمان را نابود کنند. در حال حاضر استادیوم‌ها خالی از تماشاگران شده است و زد و بند و باند بازی فوتبالمان را احاطه کرده است. به هر حال این ۲ بزرگوار باید جواب بدهند که چرا پرسپولیس و استقلال را به این روز انداختند؟
مدیر عامل سابق پرسپولیس عنوان کرد: هدایتی قرار است مبلغ قرارداد برانکو را پرداخت کند و عضو هیات مدیره پرسپولیس هم شود.
عابدینی در مورد ارزیابی‌اش از وضعیت کی‌روش در تیم ملی فوتبال گفت: وضعیت کی‌روش از نظر فدراسیون فوتبال مشخص است، اما کی‌روش نمی‌داند که ادامه بدهد یا ندهد به هر حال کی‌روش باید پاسخگوی عملکردش در تیم ملی باشد.
وی در ادامه عنوان کرد: کی‌روش بضاعت فوتبال ما را می‌داند. ما در حالی که بی پول بودیم، مبلغ قرارداد کی‌روش را تمام و کمال دادیم به هر حال کی‌روش باید دست از بهانه‌گیری بردارد و به کارش در تیم ملی ادامه دهد.
مدیر عامل  سابق پرسپولیس تصریح کرد: کی‌روش نقاط ضعف و قوت تیم ملی را  شناخته است و نوع همکاری‌اش هم با فدراسیون فوتبال مشخص است بر این اساس به نظرم بهتر است که کی‌روش با تیم ملی ادامه دهد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس با این تغییر و تحولات به کما نرود و شوک مثبتی در این تیم ایجاد شود. برانکو مربی خوبی است، اما باید دید که چه کسی قرار است این سر‌مربی را مدیریت کند. به هر حال مسئولان خیال می‌کنند که مشکلات پرسپولیس فقط مسائل مالی است در صورتیکه اینطوری نیست.
انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.