• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8

۱۰ هزار زنجانی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند

  • کد خبر : 29933
  • 11 فروردین 1394 - 18:49
۱۰ هزار زنجانی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: از شهریور ۹۳ تاکنون ۱۰ هزار زنجانی از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید کردند. به گزارش نبض سحر، عبدالکریم مرادی گفت: پنج هزار نفر این افراد تا پایان سال ۹۳ و پنج هزار نفر مابقی نیز از ابتدای امسال تا کنون […]

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: از شهریور ۹۳ تاکنون ۱۰ هزار زنجانی از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید کردند.

به گزارش نبض سحر، عبدالکریم مرادی گفت: پنج هزار نفر این افراد تا پایان سال ۹۳ و پنج هزار نفر مابقی نیز از ابتدای امسال تا کنون از این مناطق بازدید کردند که ۴۰ درصد آنان را خواهران و مابقی را برداران تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از نفرات اعزامی دانش آموز و ۵۰ درصد مابقی نیز درقالب کاروانهای دانشجویی و محلات می باشد تصریح کرد: آخرین کاروان راهیان نور مربوط به شهرستانهای ابهر، خرمدره، طارم، سلطانیه و ایجرود می باشد که همراه با ائمه جمعه شهرستانهای مختلف استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.
مرادی یادآور شد: سال ۹۲ حدود ۱۳ هزار نفر از اقشار مختلف مردم زنجان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور ازجمله بوالحسن و والفجر چهار و مناطق عملیاتی جنوب کشور ازجمله فتح المبین، اروندکنار، شلمچه، القمه، نهرخین، طلاییه، هویزه و یادمان شهدای گمنام محمودوند (معراج)، جهت بازدید اعزام شدند.


وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بیشترین استقبال را از این سفر معنوی دارند افزود: عزیمت به سرزمینهای نور، فرصتی خوب برای آشنایی نسل جوان با رشادتهای رزمندگان اسلام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی است و در زمان حاضر نیز اردوگاه متعلق به سپاه زنجان با ظرفیت ۸۰۰ نفر آماده برای ارایه خدمات به اعزام شدگان است.
مرادی تصریح کرد: اگر اعتبارات اجازه دهد ، زنجان برای اعزام سالانه ۱۲ هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور آماده است ولی در سال ۹۳ بخشی از اعتبارات به دلیل آماده سازی به این اردوگاه اختصاص یافت و به همین دلیل نیز تعداد زائران سرزمین های نور این استان از ۱۳ هزار نفر سال ۹۲ به ۱۰ هزار نفر در سال ۹۳ رسید.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از سال ۶۹ به صورت متفرقه اعزام راهیان نور در زنجان آغاز شد و از سال ۸۴ ستاد مرکزی راهیان نور کشور به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت و پس از ابلاغ به سازمان بسیج کشور اعزام ها سازمان یافته تر انجام شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.