• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

اختتامیه جشنواره ملی حضرت زینب‌(س) در زنجان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 27985
  • 06 اسفند 1393 - 9:47
اختتامیه جشنواره ملی حضرت زینب‌(س) در زنجان برگزار شد+تصاویر

اختتامیه جشنواره ملی حضرت زینب‌(س) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد٬ امام جمعه٬ استاندار زنجان٬ مدیرکل ارشاد و جمعی از مسئولان زنجانی برگزار شد. در این جشنواره ۳۶۸ اثر از سوی شرکت کنندگان و معرفی ۲۵ برگزیده از سوی داوران در چهار بود که در امرو در زنجان به کار خود پایان داد. اختتامیه این […]

اختتامیه جشنواره ملی حضرت زینب‌(س) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد٬ امام جمعه٬ استاندار زنجان٬ مدیرکل ارشاد و جمعی از مسئولان زنجانی برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶۸ اثر از سوی شرکت کنندگان و معرفی ۲۵ برگزیده از سوی داوران در چهار بود که در امرو در زنجان به کار خود پایان داد.

اختتامیه این جشنواره در چهار بخش مقاله٬ دلنوشته٬ شعر و داستان بود که امروز با حضور جنتی٬ وزیر فرهنگ و ارشاد در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شد از که منتخبین این جشنواره جلیل به عمل آمد.

در این جشنواره در بخش دلنوشته فارسی از ۶۶ اثر رسیده به ترتیب نفرات نخست در بخش آقایان آرش مهرزادیان از زنجان و مجتبی صفدری از کرج و نفر دوم مرضیه فرمانی از رشت و نفر سوم زهرا شرفی از نیشابور و نفر چهارم سما روشنایی از قم بودند که تجیلیل شدند.

در بخش داستان فارسی نیز در این جشنواره از ۳۲ اثر رسیده، میثم داودی از قم به عنوان نفر نخست، علیرضا نوروزی خراسانی از گنبد به عنوان نفر دوم، صدیقه صادقی از هرمزگان به عنوان نفرسوم، سید احمد بطحائی از قم به عنوان نفر چهارم، محسن فینی زاده از تهران و محمدرضا پستک از تبریز به طور مشترک به عنوان نفر پنجم این بخش از جشنواره ملی حضرت زینب‌(س) شدند.

در بخش شعر فارسی این جشنواره از ۱۸۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، علیرضا رجبعبلی‌زاده از کاشان به عنوان نفر نخست این بخش، فائزه زرافشان از میبد یزد و خدابخش صفادل از نیشابور به طور مشترک به عنوان نفرات دوم، رویا باقری از زنجان به عنوان نفر سوم، مریم مایلی زرین از قم به عنوان نفر چهارم و جمشید عباسی از رشت به عنوان نفر پنجم معرفی شدند.

در شعر ترکی نیز از ۲۵ اثر ارسال شده، وحید طلعت از ارومیه نفر نخست، عیسی قاسم پور از زنجان نفر دوم و سیده فاطمه موسوی از زنجان نفر سوم این بخش از جشنواره شدند.

۶۱ اثر مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که هیچ کدام از آثار رتبه نخست را به خود بدست نیاوزدند و به ترتیب حامد صافی از خرمشهر، جعفر کریمی از اصفهان و ابراهیم ظاهری عبده وند و میثم زارع از شهرکرد به طور مشترک رتبه‌های دوم تا چهارم را بدست آوردند.

جشنواره حضرت زینب س

جشنواره حضرت زینب س

جشنواره حضرت زینب س

جشنواره حضرت زینب س

جشنواره حضرت زینب س

جشنواره حضرت زینب س

جشنواره حضرت زینب س

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.