• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

جودی مدیرکل ثبت احوال استان زنجان شد

  • کد خبر : 27864
  • 04 اسفند 1393 - 17:22
جودی مدیرکل ثبت احوال استان زنجان شد

احد جودی به سمت مدیرکل ثبت احوال استان زنجان معرفی شد. مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ظهر امروز با حضور محمود رشیدی‌‌فرد، قائم‌مقام و مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال کشور در امور استان‌ها، تدین مدیر کل روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل سازمان ثبت احوال، مسیح‌الله سلطانی مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان، […]

احد جودی به سمت مدیرکل ثبت احوال استان زنجان معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ظهر امروز با حضور محمود رشیدی‌‌فرد، قائم‌مقام و مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال کشور در امور استان‌ها، تدین مدیر کل روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل سازمان ثبت احوال، مسیح‌الله سلطانی مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان، ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، معاونان ثبت احوال استان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم رئیس هسته گزینش سازمان ثبت احوال کشور ضمن ارائه گزارشی از وظایف ثبت احوال در ثبت وقایع حیاتی اظهار کرد: هر کس باید در هر موقعیتی که قرار دارد، بر اساس وجدان کاری و احکام دینی عمل کند.

اسماعیل ثمنی با تاکید بر اجرای احکام دینی  در هر مسئولیت و سمت بیان کرد: هر کس در راه حق استقامت کند، خداوند فرشتگان خود را بر او نازل می‌کند.

وی با بیان اینکه مقامات دنیوی و اخروی با یکدیگر متفاوت است، گفت:‌ کسی که مسئولیت دارد، بارش نیز سنگین‌تر است.

رئیس هسته گزینش سازمان ثبت احوال با بیان اینکه حضرت موسی زمانی که می‌خواست نبوت را از خداوند بگیرد، از خداوند خواست که به او شرح صدر عطا کند، افزود: باید زمانی که مسئولیتی را تحویل می‌گیریم، ظرفیت انجام امورات مختلف خود را در آن مسئولیت در خود ایجاد کنیم.

ثمنی با تاکید بر ایجاد رضایت‌مندی در مردم با ارائه خدمات مطلوب و شایسته اضافه کرد: در این راستا افراد توانمند و شایسته انتخاب می‌شوند تا سطح رضایت‌مندی مردم نیز بالاتر رود.

در این مراسم با اهدای لوحی از اقدامات و فعالیت‌های سید موسی متوسلین مدیرکل سابق ثبت احوال استان زنجان تقدیر و احد جودی به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.