• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

ارائه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر به استان زنجان ابلاغ نشده است

  • کد خبر : 27383
  • 26 بهمن 1393 - 9:05
ارائه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر به استان زنجان ابلاغ نشده است

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به افزایش سطح تسهیلات مسکن مهر گفت: ارائه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر تا کنون به استان زنجان ابلاغ نشده است. نبض سحر: محسن محرمی‌یگانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به مشکلات مالی در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر اظهار […]

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به افزایش سطح تسهیلات مسکن مهر گفت: ارائه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر تا کنون به استان زنجان ابلاغ نشده است.

نبض سحر: محسن محرمی‌یگانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به مشکلات مالی در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت‌ها در بخش تأمین زیرساخت‌ها و سایر بخش‌های ساختمان‌سازی، متقاضیان در ارائه سهم آورده خود با مشکل مواجه هستند.

وی از افزایش تسهیلات مسکن مهر خبر داد و گفت: این میزان از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: افرایش تسهیلات مسکن مهر در بانک مرکزی به تصویب رسیده ولی دستورالعمل اجرایی آن به استان زنجان ابلاغ نشده است.

وی در مورد مشکلات تأمین زیرساخت‌ها در پروژه ۷۳ هکتاری مسکن مهر زنجان ابراز کرد: انشعابات آب، برق و گاز همزمان با آغاز عملیات ساخت واحدها برای این پروژه تأمین می‌شود.

یگانه بیان کرد: پروژه ۷۳ هکتاری در قالب خود مالکان و توسط متقاضیان در گروه‌های ۸ و ۱۰ نفره ساخته می‌شود و عملیات اجرایی آن هنوز آغاز نشده است.

وی با اشاره به اینکه ورودی شهرک‌های مسکن مهر مناسب نیست، عنوان کرد: مناسب‌سازی ورودی‌ها در حوزه وظایف راه و شهرسازی نبوده با این حال راه و شهرسازی بخشی از این اقدامات را برعهده گرفته و برای محوطه سازی و اصلاح ورودی شهرک پونک و شهرک مهرآرای زنجان به ترتیب به ۲۳ میلیارد ریال و ۱۱ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان زنجان به نیاز مسکن‌های مهر استان به خدمات روبنایی اشاره کرد و افزود: مسجد، مدرسه، درمانگاه و کلانتری از مهم‌ترین نیازهای مردم در این شهرک‌ها است.

وی با بیان تکمیل دو مدرسه در شهرک گلشهر ابراز کرد: با وجود هزینه‌های زیاد دولت در بخش مسکن مهر، تأمین واحدهای خدماتی در این مکان‌ها به تأمین اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/ج

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.