• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

بارش برف همه محورهای زنجان را در برگرفته است

  • کد خبر : 27195
  • 23 بهمن 1393 - 23:44
بارش برف همه محورهای زنجان را در برگرفته است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از بارش برف در همه محورهای استان زنجان خبر داد. مسعود خوشکام امروز  در زنجان اظهار داشت: با توجه به بارش باران و کولاک موضعی در محورهای استان زنجان رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند. وی با اشاره به اینکه آزادراه زنجان – […]

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از بارش برف در همه محورهای استان زنجان خبر داد.

مسعود خوشکام امروز  در زنجان اظهار داشت: با توجه به بارش باران و کولاک موضعی در محورهای استان زنجان رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه آزادراه زنجان – قزوین از ابتدای راه تا کیلومتر ۷۰ دارای شرایط برفی و کولاک‌های موضعی است، خاطرنشان کرد: در محور زنجان – دندی در گردنه «چایرلو» و «قلی‌کندی» نیز دارای شرایط برفی است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش برف در محور سلطانیه – قیدار تصریح کرد: با توجه به بارش برف گردنه «پاپایی» در محور زنجان – بیجار رانندگان در ترددهای خود نکات ایمنی را رعایت کنند.

خوشکام با اشاره به بارش برف در محور زنجان – همدان به ویژه در گردنه «سازین» اظهار کرد: گردنه‌های «ذاکر» و «خانچایی» نیز دارای شرایط برفی و کولاک موضعی است.

وی از بارش برف در گردنه «آق‌گدیک» در محور زنجان – تهم – چورزق خبر داد و افزود: با توجه به ناپایداری وضعیت جوی رانندگانی که قصد تردد در محورهای زنجان دارند زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در آزادراه زنجان – تبریز نیز مه غلیظ حاکم است.

خوشکام اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای زنجان دارند پس از سفر می‌توانند از طریق تماس با شماره‌ ۳۳۷۷۲۰۲۷ و همچنین ارسال پیامک خالی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.