• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
0

میزان مرگ‌ و‌ میر ناشی از تصادفات در زنجان ۲۷ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 26955
  • 20 بهمن 1393 - 10:39
میزان مرگ‌ و‌ میر ناشی از تصادفات در زنجان ۲۷ درصد کاهش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به میزان مرگ‌های ناشی از تصادفات در دی ماه امسال گفت: میزان مرگ‌و‌میر ناشی از تصادفات در زنجان ۲۷ درصد کاهش یافت. مهرداد ستاره ، با بیان اینکه شهرستان ابهر در دی ماه سال ۹۳ کمترین میزان مرگ‌و‌میر ناشی از تصادفات را به خود اختصاص داد، اظهار داشت: […]

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به میزان مرگ‌های ناشی از تصادفات در دی ماه امسال گفت: میزان مرگ‌و‌میر ناشی از تصادفات در زنجان ۲۷ درصد کاهش یافت.

مهرداد ستاره ، با بیان اینکه شهرستان ابهر در دی ماه سال ۹۳ کمترین میزان مرگ‌و‌میر ناشی از تصادفات را به خود اختصاص داد، اظهار داشت: میزان مرگ‌های ناشی از تصادفات در دی ماه امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در دی ماه سال گذشته ۲ نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند، عنوان کرد: این میزان در دی ماه امسال به ۱ نفر کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به میزان مرگ‌و‌میر ناشی از تصادفات در شهرستان خرمدره اشاره کرد و افزود: در دی ماه امسال ۲ نفر بر اثر تصادف در خرمدره جان خود را از دست دادند.

وی خاطر نشان کرد: در دی ماه سال گذشته در شهرستان خرمدره ۱ نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

ستاره به مجموع مرگ‌و‌میر ناشی از تصادفات در دی ماه امسال در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۲۱.۴۳ درصد از مرگ‌های ناشی از تصادفات در استان زنجان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در دی ماه سال گذشته ۱۴ نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: این میزان امسال به ۱۱ نفر کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان بیان کرد: در دی ماه امسال در شهرستان‌های طارم، ماهنشان و خدابنده هیچ فوتی بر اثر تصادفات به ثبت نرسیده است.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.