• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
1

۱۳ هزار نامه در سفر رئیس جمهور ،به استانداری زنجان رسید

  • کد خبر : 22662
  • 25 آبان 1393 - 13:06
۱۳ هزار نامه در سفر رئیس جمهور ،به استانداری زنجان رسید

مدیر کل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: طی سفر رئیس جمهور به استان زنجان ۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۱ زنجان گرفته شده است. به گزارش نبض سحر به نقل از مهر، قاسم علی اکبری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از روز ۲۹ مهرماه سالجاری تا جمعه یک آبان ماه این تعداد تماس […]

مدیر کل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: طی سفر رئیس جمهور به استان زنجان ۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۱ زنجان گرفته شده است.

به گزارش نبض سحر به نقل از مهر، قاسم علی اکبری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از روز ۲۹ مهرماه سالجاری تا جمعه یک آبان ماه این تعداد تماس با سامانه ۱۱۱  زنجان گرفته شده است و در این میان ۹۰ درصد تماس ها با سامانه ۱۱۱ بوده است.

وی اظهار داشت: با بررسی های گرفته شده پیام ها به دستگاههای اجرایی مربوطه واصل می شود و به مطالبات مردم ظرف مدت ۲۰ تا ۳۰ روز جواب داده خواهد شد.

مدیر کل نظارت وبازرسی استانداری زنجان گفت: در این مرکز ۲۰۰ اپراتور آموزش دیده به طور همزمان نسبت به ثبت نظرات  مردم اقدام کردند.این سامانه در طول سال به صورت آنلاین برقرار است و مردم استان می توانند مطالبات و مشکلات خود را با این سامانه در میان بگذارند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید به نظرات و مشکلات مردم توجه جدی دارد و برای حل مشکلات آنها تلاش  می کند.

مدیر کل نظارت و بازرسی استانداری زنجان یاد آورشد: ۱۳ هزار نامه نیز در این سفر به این اداره کل رسید و بیشترین تماس ها به ترتیب از شهرستان های زنجان، خدابنده و ایجرود بود.

وی تصریح کرد: درخواست ها اغلب به تقاضای دریافت تسهیلات، وام کشاورزی، سرمایه درگردش، خرید مسکن و مسکن مهر اختصاص داشت.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه حداکثر تا ۳۰ روز پس از ارجاع نامه ها، دستگاه های مربوطه باید به این درخواست ها پاسخ بدهند،افزود: پاسخ گویی به بعضی درخواست ها زمان بر است اما به کلیه نامه ها و پیام ها جواب داده می شود.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.