• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

بی‌دقتی راننده اتوبوس سبب کشته‌شدن کارگر مشغول به کار در جاده شد‌

  • کد خبر : 22458
  • 19 آبان 1393 - 8:37
بی‌دقتی راننده اتوبوس سبب کشته‌شدن کارگر مشغول به کار در جاده شد‌

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: یکی از کارگران راه و شهرسازی مشغول به مرمت روکش آسفالت در جاده بود که بی‌دقتی راننده اتوبوس سبب کشته شدن این کارگر شد. علی اصغر شیرمحمدی با اشاره به اینکه مرمت و عملیات روکش آسفالت در اتوبان زنجان- قزوین در حال انجام است، اظهار کرد: کیلومتر ۲۰ و […]

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: یکی از کارگران راه و شهرسازی مشغول به مرمت روکش آسفالت در جاده بود که بی‌دقتی راننده اتوبوس سبب کشته شدن این کارگر شد.

علی اصغر شیرمحمدی با اشاره به اینکه مرمت و عملیات روکش آسفالت در اتوبان زنجان- قزوین در حال انجام است، اظهار کرد: کیلومتر ۲۰ و ۶۰ لاین جنوبی اتوبان زنجان- قزوین در دست مرمت است.

وی به مرمت و انجام عملیات روکش آسفالت در اتوبان زنجان- تبریز نیز اشاره کرد و افزود: کیلومتر دو لاین شمالی اتوبان زنجان- تبریز نیز در دست مرمت است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به تلاش کارگران در بحث روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان زنجان ابراز کرد: متاسفانه در یک حادثه دلخراش و بر اثر یک بی‌دقتی یکی از کارگران اداره راه و شهرسازی در جریان عملیات روکش آسفالت جان باخت.

وی در تشریح کشته شدن کارگر جان باخته تصریح کرد: در کیلومتر دو اتوبان زنجان- قزوین در راستای اجرای عملیات روکش آسفالت متاسفانه راننده اتوبوس به علائم هشدار دهنده‌ای که در جاده درج شده بود بی توجهی و با کارگر حاضر در جاده برخورد کرد.

شیرمحمدی افزود: در اثر این برخورد کارگر مصدوم شده به بیمارستان منتقل و به علت شدت صدمات وارده در بیمارستان جان باخت.

وی به وضعیت سایر جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: جاده ترانزیت زنجان- خرمدره با ترافیک روبروست که همکاران پلیس راه با هدایت ترافیکی مشغول روان کردن ترافیک هستند.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.