• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

خرمدره رتبه ی اول کاهش سرقت در استان زنجان را کسب کرد

  • کد خبر : 21466
  • 16 مهر 1393 - 13:22
خرمدره رتبه ی اول کاهش سرقت در استان زنجان را کسب کرد

فرمانده نیروی انتظامی خرمدره در جلسه ی شورای اداری از کاهش ۲۵ درصدی سرقت نسبت سال گذشته در خرمدره خبر داد که در بین شهرستان های استان زنجان رتبه ی اول را کسب کرده است. به گزارش نبض سحر، سرهنگ “مظاهر ریاسوند” صبح امروز، به هفته ناجا اشاره کردو عنوان کرد: شعار امسال هفته ناجا […]

فرمانده نیروی انتظامی خرمدره در جلسه ی شورای اداری از کاهش ۲۵ درصدی سرقت نسبت سال گذشته در خرمدره خبر داد که در بین شهرستان های استان زنجان رتبه ی اول را کسب کرده است.

به گزارش نبض سحر، سرهنگ “مظاهر ریاسوند” صبح امروز، به هفته ناجا اشاره کردو عنوان کرد: شعار امسال هفته ناجا “پلیس، تلاش جهادی و کارآمدی و اقتدار” انتخاب شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان اظهار کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری صبحگاه مشترک، تجلیل از موتورسواران قانون‌مند، تجلیل از خانواده کارکنان، برگزاری جنگ شادی،کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا اشاره کرد.

وی در ادامه به بیان گزارش  عمکلردی از نیروی انتظامی در شش ماهه ی سال ۹۳ پرداخت:

*میزان سرقت نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است.

*افزایش قابل توجه کشفیات کالای قاچاق در خرمدره .

*میزان تصادفات فوتی ۲۵ درصد کاهش و تصادفات جرحی ۱۶ درصد افزایش داشته است.

*کشفیات مواد مخدر نسبت به شش ماهه گذشته هشت درصد افزایش و ۳۲ درصد نیز افزایش دستگیر شدگان .

*برخورد با هنجارشکنان،مشروبات الکلی، دستگیری اتباع خارجه، افزایش کشفیات داشته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۹هزار و ۴۰۷ تماس با پلیس ۱۱۰ شهرستان خرم‌دره گرفته شده است، تصریح کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۷۱ درصد افزایش داشته است .

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداوکیلی راهنمایی و رانندگی خرم دره تعطیله کلا تمام سربازاشم بومین و جرات ندارن به یه نفر چیزی بگن آقای ادمین ازت خواهش دارم دوربینتو بردار بعد از اذان مغرب که آقایون پلیس میرن خونه هاشون لالا بیا چهار راه و از موتورها و ماشینهایی که آقای لاتها در دو طرف روبروی مجتمع و ساندویچی پارک می کنن و ترافیک ایجاد می کنن و مزاحم نوامیس مردم میشن چند تا عکس بگیر اگه می ترسی همینجا بگو خودم برات عکس میگیرم می فرستم اینکه چیزی نیست یکبار ظهری یه ماشین تو چهار راه با سرعت خیلی زیاد و خطرناک و خلاف دور زد و وقتی بنده به سرباز بومی اونجا که گویا راننده دوستش بود و بهش می خندید گفتم چرا جریمه نمی کنید خدا شاهده برگشت به من گفت به تو ربطی نداره و وقتی خواستم به ۱۱۰ زنگ زدم منو تهدید به ضرب و شتم و حتی قتل کرد حالا خودتون قضاوت کنید!
    قابل توجه جناب سرهنگ که دم از رتبه اول میزنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.