• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
9

برخی واحدهای تولیدی برای بهره وری وتولیدبیشترنیازمندتسهیلات مناسب هستند

  • کد خبر : 21407
  • 15 مهر 1393 - 8:07
برخی واحدهای تولیدی برای بهره وری وتولیدبیشترنیازمندتسهیلات مناسب هستند

جلسه هماهنگی ساماندهی اموربرخی شرکت های صنعتی وسرمایه گذاری شهرستان خرم دره با حضور نماینده بنیاد برکت تهران،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ،مدیر عامل شرکت چینی نور،شرکت صنعتی پایا صنعت،شرکت آرین گلوکز،رئیس شورای اسلامی و شهردارخرم دره به ریاست شیخی فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. شیخی در این جلسه  به وجود شهرک […]

جلسه هماهنگی ساماندهی اموربرخی شرکت های صنعتی وسرمایه گذاری شهرستان خرم دره با حضور نماینده بنیاد برکت تهران،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ،مدیر عامل شرکت چینی نور،شرکت صنعتی پایا صنعت،شرکت آرین گلوکز،رئیس شورای اسلامی و شهردارخرم دره به ریاست شیخی فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

شیخی در این جلسه  به وجود شهرک صنعتی ۴۰۰ هکتاری واقع در شمال شهر خرم‌دره با امکانات لازم از قبیل آب و برق‌، گاز‌، مخابرات و تصفیه‌خانه اشاره کرد و اظهار داشت:مشارکت بنیادبرکت با بخش خصوصی و صاحبان صنایع موجب رونق اقتصادی،تولیدواشتغال شهرستان را رقم خواهد زد.

فرماندارشهرستان خرم دره دراین جلسه گفت:تمام تلاش دولت تدبیر و امیدحمایت از تولید ملی و طرح های سرمایه گذاری جهت توسعه اشتغال و رونق اقتصادی درکشور است.

 فرماندارشهرستان خرم دره بابیان این که فرصت وزمینه سرمایه گذاری در شهرستان فراهم است تاکیدکرد: سرمایه گذاری مشترک بخش خصوصی و بنیاد برکت روند اجرای پروژه را سرعت می بخشد .

وی افزود: برخی واحدهای تولیدی شهرستان که نیازمند به استفاده از تسهیلات مناسب و مشارکتی برای توسعه،بهره وری و تولید بیشتر هستند این زمینه با حضور نماینده موسسه بنیاد برکت درشهرستان و تشکیل جلسات به منظور مشارکت درسرمایه گذاری اجرای طرح های اقتصادی فراهم است.

نماینده بنیاد برکت نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت های بنیاد در حوزه های مختلف گفت: موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) می باشدکه باهدف کمک برای بهبود وارتقاء توانمندی اقتصادی ،کارآفرینی و واحد های تولیدی مستعد فعالیت و… در کشور تشکیل شده است .

صدری درجمع صاحبان صنایع خرم دره اظهارکرد:این بنیاد باسرمایه گذاران و کارآفرینان بخش خصوصی تا ۴۹درصد مشارکت می کند و بعد از پنج سال و رونق تولید و سود دهی در واحدهای تولیدی، سهم مشخص خود را واگذار و از آن فعالیت خارج می شود.

انتهای پیام

انتها=====

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.