• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
13

دومین گردهمایی روابط عمومی های شهرستان خرم دره برگزار شد

  • کد خبر : 21289
  • 10 مهر 1393 - 8:04
دومین گردهمایی روابط عمومی های شهرستان خرم دره برگزار شد

دومین گردهمایی روابط عمومی ها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره در محل اداره آموزش و پرورش با حضور مسئولان روابط عمومی برگزار شد.     به گزارش نبض سحر، “بابا خانی” رئیس اداره آموزش و پرورش در این نشست گفت:تعامل بین روابط عمومی ها درتحقق اهداف ادارات بسیار موثر خواهد بود […]

دومین گردهمایی روابط عمومی ها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره در محل اداره آموزش و پرورش با حضور مسئولان روابط عمومی برگزار شد.

 

 

به گزارش نبض سحر، “بابا خانی” رئیس اداره آموزش و پرورش در این نشست گفت:تعامل بین روابط عمومی ها درتحقق اهداف ادارات بسیار موثر خواهد بود ارتباطات یکی از بنیادی ترین نیاز روز است و پیشرفت تکنولوژی از ارتباطات محکم و غنی در جوامع بشری نشات می گیرد.

وی با اشاره به دوره شکل گیری روزنامه و روابط عمومی ها افزود: روابط عمومی های موفق باید برای توسعه ، تقویت و بومی کردن فرهنگ جامعه قدم بردارند، توسعه علم ارتباطات یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و مدیران باید روابط عمومی را یک مشاور امین و پل ارتباطی بین نهاد دولتی و آحاد مردم قرار بدهند و اخباری که از سوی روابط عمومی ها درج می شود باید بر پایه صداقت باشد.

در ادامه معاون فرماندار شهرستان خرم دره افزود: روابط عمومی ها وظایف خطیری دارند و باید در برخورد های خود نمونه باشند و استفاده از شیوه های نوین و نگرش بنیادی و ریشه ای در روابط عمومی بسیار مهم است زیرا نگاهی که دچار روزمرگی شود موثر نخواهد بود و دیگران از ما سبقت خواهند گرفت.

وی در ادامه از روابط عمومی ها درخواست نمود از شیوه های متعدد و متنوع و نوین اطلاع رسانی استفاده نمایند .

صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره نیز با بیان اینکه بسیاری از مدیران نگاه جامع و علمی به روابط عمومی ها ندارند و باید این نگرش ها تغییر یابد افزود: در جلسات آتی کارگاههای نیز در جهت توسعه و تقویت روابط عمومی ها برگزار خواهد شد.

وی در پایان از حضور ریاست جمهوری و هیات همراه در استان زنجان خبر داد و گفت: خبرنگاران و روابط عمومی ها به نحو احسن سفر ریاست جمهوری به استان زنجان را پوشش داده و اطلاع رسانی نمایند .

در پایان برنامه نیز “محمد علی جعفری” از ایثارگران شهرستان خرم دره به خاطره گویی از دوران جنگ پرداخت و یادآور شد که با رشادتهایی که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس از خودشان نشان دادند ،دیگر هیچ کس جرات تجاوز به خاک ایران را نخواهد داشت .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.